experimenteren met seks toen je nog klein was

  • 25 January 2020
  • 5 reacties
  • 5712 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi, ik heb vroeger toen ik 7 was heelveel geëxperimenteerd met mezelf en ook samen met anderen.  Ik ging dan met een paar meisjes naar het bos (want daar kwam niemand behalve spelende kinderen) en dan gingen we gewoon naar elkaar piemels en plassers kijken, meestal bleef het niet bij kijken en gingen we er aan zitten en een beetje friemelen enzo. En dat deden we echt heel vaak we gingen op den duur met 4 of 5 meisjes en ik als jongen naar het bos en dan gingen we een voor een onze broek uit doen en iets met elkaar doen meestal was dat als we met zo veel waren dat we een voor een een pen in de meisjes plasser deden en bij wie hij er het diepst in ging die had gewonnen, als je had gewonnen mocht je dan iets zeggen wat je graagwou dat iemand bij jou deed of dat ze zelf bij een ander wat mag doen. Ze gingen dan vaak iets in elkaar doen enzo. En ik als jongen ging dan heel vaak een meisje likken of liet ik mij door hun likken of ik ging mijn piemel over een plasser heen wrijven dit soort dingen deed ik vroeger heel veel, ik weet niet of ik de enige ben die dit deed en of dit misschien wel gewoon heel raar is...  Ik ben benieuwd of iemand dit misschien ook wel herkend of misschien zelf gedaan heeft, laat je verhaal hier achter  ik ben gewoon nieuwsgierig 

Groetjes een jongen 


5 reacties

Reputatie 2
Badge +2

Iedereen heeft als klein jind wel eens iets gedaan denk ik met zichzelf of een ander. 

Hoi

 

In principe is het niet ongewoon om, ook op jonge leeftijd, met je eigen en elkaars lichaam te experimenteren. Het spelletje met de pen vond ik echter vrij ver gaan, gevaarlijk zelfs, maar verder lijken er geen al te ongewone dingen te zijn gebeurd. Zolang je leeftijdsgenoten van toen instemden met wat er zoal plaatsvond, lijkt me er zich geen probleem voor te doen. 

 

Gr. Kenshin

Badge

met die pen was misschien een beetje gevaarlijk, maar hey als kleinkind hebben( heel) veel kinderen dat wel eens gedaan, ik ook, dus t is niet echt gek

Badge

met die pen was misschien een beetje gevaarlijk, maar hey als kleinkind hebben( heel) veel kinderen dat wel eens gedaan, ik ook, dus t is niet echt gek

zolang het maar niet ECHT seks is.

Reputatie 2
Badge +1

Nou je bent niet de enige ik heb ook een vriend die een vergelijkbaar verhaal heeft met die van mij toen ik in groep 2 zat had ik zogenaamd verkering met een meisje. En we spelde ook vaak bij elkaar een keer vroeg ze of ik me broek wou uit doen. Ik had geen idee wat ik aan het doen was voor de duidelijkheid. Maar goed ik trok mijn broek uit een zij die van haar. En ik denk dat ze al seks al een keer over had gehoord of iets in die richting want ze wou dat ik mijn lul in haar kut deed dat lukt niet want mijn lul was erg klein en ik was gewoon onhandig. En zij zat nog tot en met groep 8 in de klas en we hebben het er nooit over gehad. Oh ja wat ook echt vet raar is dat haar zus van 3 jaar ouder op de uitkijk stond dus die weet het ook over mij.

Reageer