Vraag

experimenteren met andere jongens

  • 13 June 2022
  • 8 reacties
  • 1022 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hallo, ik ben een jongen van 16 en ik wil graag experimenteren met andere jongens (weet nog niet welke geaardheid ik heb)  en aangezien het met een van mijn vrienden nog niet gelukt is wilde ik het online doen (zonder gezicht, herkenbare achtergrond uiteraard) heeft iemand hier ervaring mee of tips welke site/app het beste en veiligste hiervoor is en hoe ik het dan ook daadwerkelijk aanpak?


8 reacties

Badge

Omegle

 

Reputatie 1
Badge

@annoboy14 ervaring?

Badge

Je kan dat zeker doen!, ik zou het überhaupt niet aanraden aan mensen, maarja dat ben ik. Zoals @annoboy14 zegt, zou je inderdaad Omegle kunnen proberen, de kans is wel klein dat je geschikte mensen vind!, Succes nog. 

Reputatie 1
Badge

Nog iemand? Eventuele aanpak tijdstip?

Badge

 Is best lastig. ik heb zelf grindr gebruikt maar dat was in het begin best wel scary! Veel oudjes die je wel even willen helpen! Maar ik heb wel wat leuke dates gehad. je moet heel goed aangeven wat je niet wil en dat je wil ontdekken. En niet meteen bij iemand thuis afspreken maar eerst een plek waar veel mensen zijn om te zien of het een beetje klikt.

 

Onnodige quotes verwijderd

Badge

Heel veel mensen hier zeggen Omegle, dat is echt het laatste wat je moet doen. Meeste mensen op die site zijn pedo’s , dus doe alsjeblieft voorzichtig..
Grindr heeft ook super veel creepy oude mannen.

Ik heb vroeger dingen via Discord gedaan maar ik zou dit ook niet echt kunnen aanraden. Online is het gewoon erg lastig omdat er gewoon veel rare mensen opzitten, dus er is geen veilige manier. Al helemaal sinds je minderjarig bent.

Ik zit vaak  laat op omegle Ik weet niet waarom maar wordt verweten dat ik pedo ben of homo .Ik ben wel bi maar dat sta niet op mijn gezicht te lezen toch En ik ben 16 jaar . Zo wel de fappers en als teveel jonger kinderen verzieken de omegle  chat .

Badge

Pansinuser

 

ik denk dat je op omegle ofzo iets moet kijken, alleen zitten wel veel oude mannen op.

Reageer