Vraag

Experimenteren

  • 20 May 2019
  • 3 reacties
  • 1292 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi

Ik heb een vraag, ik heb een paar jaar geleden ge-experimenteerd met mijn broer (Aftrekken en pijpen) en vond dit opzich ook wel fijn alleen mijn vraag is is dit normaal?

3 reacties

heyy, ik snap dat je wilt experimenteren dat wil iedereen wel als ze op een bepaalde leeftijd komen. alleen het ik zou het niet vaker meer met je broer doen want het is niet echt normaal. en als je broer meerderjarig is, is hij ook strafbaar bezig
heyy, ik snap dat je wilt experimenteren dat wil iedereen wel als ze op een bepaalde leeftijd komen. alleen het ik zou het niet vaker meer met je broer doen want het is niet echt normaal. en als je broer meerderjarig is, is hij ook strafbaar bezig
Nee was ook eenmalig toen was hij nog minderjarig.
Reputatie 2
Badge +2

Hoi

Ik heb een vraag, ik heb een paar jaar geleden ge-experimenteerd met mijn broer (Aftrekken en pijpen) en vond dit opzich ook wel fijn alleen mijn vraag is is dit normaal?

Er word vaak gezecht is niet normaal maar I kheb het zo vaak langs zien komne dat ik begin te denken dat dit gewoon de manier is waarop jongens het suleksuele gebied een beetje aftasten😂 eerlijk gezecht denk ik dat er niks mis mee is als beide het maar willen en t niet vaker gebeurt. Want anders kan dat hele nare ervaringen opleveren

Reageer