Vraag

Erg last van anus na kontseks (MISCHIEN GESCHEURD????)

  • 27 January 2020
  • 8 reacties
  • 975 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik heb een vriendje en wij hebben vaak (Kont)seks ik vind dit erg LEUK en intiem om te doen en het voeld heel erg lekker. Maar na de kontseks heb ik door mijn vriend zijn (GIGANTISCHE MONSTER) vleeslul. Heb ik na de tijd zo’n last van me anus en dit heb ik nu al een tijdje en het word steeds erger ik denk dat die misschien een klein beetje gescheurd ik kan niet meer normaal zitten zonder pijn en lastig poepen vooral op school is dit lastig. Heeft iemand tips waarmee ik iets zou kunnen om de last te verminderen. Alvast harstikke harstikke bedank Anton. 


8 reacties

Hoi

 

Wat vervelend dat je last ondervindt. Niet prettig moet het zijn. In ieder geval lijkt het me verstandig om je lichaam wat rust te gunnen, en je voorlopig op andere soorten intimiteit met je vriend te richten. Daarnaast zou je, als je vermoedt dat je een scheur hebt opgelopen, best langs gaan bij de huisarts. Deze kan nakijken of verdere zorg nodig is, en of je geholpen zou zijn met bv. een zalfje. 

 

Gr. Kenshin

Badge

Paracetamol of een zetpil

Paracetamol of een zetpil

krijg dit niet meer naar binnen

Hoi

 

Wat vervelend dat je last ondervindt. Niet prettig moet het zijn. In ieder geval lijkt het me verstandig om je lichaam wat rust te gunnen, en je voorlopig op andere soorten intimiteit met je vriend te richten. Daarnaast zou je, als je vermoedt dat je een scheur hebt opgelopen, best langs gaan bij de huisarts. Deze kan nakijken of verdere zorg nodig is, en of je geholpen zou zijn met bv. een zalfje. 

 

Gr. Kenshin

Bedank maar schaam me hier best wel voor

Dat je je wat ongemakkelijk voelt, kan ik me voorstellen. Echter hebben artsen al “erger” gezien. Het gebeurt volgens mij best regelmatig dat patiënten seks-gerelateerde vragen stellen aan een arts, en dat jij niet de enige bent die zich hierbij bezeerd heeft. 

 

Gr. Kenshin

Dat je je wat ongemakkelijk voelt, kan ik me voorstellen. Echter hebben artsen al “erger” gezien. Het gebeurt volgens mij best regelmatig dat patiënten seks-gerelateerde vragen stellen aan een arts, en dat jij niet de enige bent die zich hierbij bezeerd heeft. 

 

Gr. Kenshin

Dit is heel liev, dankjewel

Badge

Is je vriend homo ofzo!?

Heb je speciaal een vagina, doe je het alsnog in de kont (hell naw)

Zeg tegen je vriend om het gewoon een tijdje normaal te doen, zodat het kan herstellen. En die vriend meot echt iets doen aan zijn GIGANTISCHE VLEESLUL watn dat is niet gezond (is hij zwart?)

#GRILPOWERRRRRRRRRRRrrrrrrrrrr

Reputatie 7
Badge +12

Een topic van 4 jaar geleden..... Ik denk dat de topic starter zijn probleem intussen wel opgelost is 😉

Reageer