Beantwoord

er komt niks uit

  • 8 October 2019
  • 11 reacties
  • 2187 Bekeken

Badge
  • Weet de weg
  • 11 reacties
Hoi iedereen ik ben een jongen van 13 (bijna 14) en trek mijzelf bijna iedere dag wel af. Alleen als ik dan aan het aftrekken ben moet ik echt een paar keer en dan pas komt er een doorzichtig iets uit is dat al sperma of is dat voorvocht?
icon

Beste antwoord door Mees 8 October 2019, 22:48

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Dat is voorvocht
Badge
Dat is voorvocht
Bbedankt voor de snelle reactie
Badge
Is het trouwens normaal dat ik een paar keer dat lekkere gevoel heb en dan pas voorvocht komt?
Reputatie 5
Badge +3
Ja kan, een beetje tintel gevoel
Badge
Ja kan, een beetje tintel gevoel
Nou ja het is geen tintel gevoel meer het voelt wel echt als klaar komen
Reputatie 5
Badge +3
Okay maar komt het er als straaltje uit
Reputatie 4
Badge +3

Het tintel gevoel waar je het over hebt kan al klaarkomen zijn. Waarschijnlijk is het een “mini” zaadlozing ik heb dat ook wel eens dat er een beetje voorvocht komt. Maar je weet zelf wel wanneer je echt klaarkomt. Dan komt er ook meer uit. Btw ik trok me eerst elke dag af… NIET DOEN de zaadlozing word steeds minder speciaal. 1x om de dag is beter dan voelt het lekkerder en zal je een echte zaadlozing krijgen.

 

Badge

Als je voorvocht hebt hoe lang duurt het dan nog voordat je sperma krijg, want ik trek me zelf ook al af en t is heel lekker maar wanneer krijg je dan echt sperma.

ik zou  adviseren een leven te zoeken want elke dag je zelf bevredigen is best wel heel veel.  ga vrienden maken of gamen ofzo en hou je hier niet te veel mee bezig, het 'komt’ vanzelf wel. 😜🔥

Reputatie 7
Badge +17

@evie_de_smexy_aardbei_69 Lol, je kan een prima leven hebben en toch je elke dag bevredigen. Mij lukt het iig best aardig 😂  Maar bedankt voor je waardevolle advies. 😙

Reputatie 2
Badge +1

Als je voorvocht hebt hoe lang duurt het dan nog voordat je sperma krijg, want ik trek me zelf ook al af en t is heel lekker maar wanneer krijg je dan echt sperma.

Hoe oud ben je? Als er alleen "prostaatvocht" uitkomt als je klaarkomt, dan maken je ballen nog geen zaadcellen aan, komt vanzelf. Meestal 1 of 2 jaar nadat je voor het klaargekomen bent. Je kan ook proberen wat langer af te trekken voor je klaarkomt. Dus af en toe effe stoppen als je het gevoel voelt aankomen en dan weer verder gaan. Have fun!

Reageer