Vraag

endeldarm binnenstebuiten

  • 4 April 2020
  • 5 reacties
  • 464 Bekeken

Badge

Hoi makkertjes mijn naam is guus ik heb een fetisj voor mn endeldarm binnenstebuiten keren is dit raar


5 reacties

Je kan je niet bezeren want het is iets wat het lichaam zelf veroorzaakt maar het is idd niet zo handig om het te doen want er kunnen slechte bacterien meekomen

Hoi

 

Is dit raar? ‘k Weet niet; ik heb hier al vanalles voorbij zien komen. Is het aan de andere kant gezond? Dat denk ik niet. Ik kan me niet echt een beeld vormen bij wat je bedoelt met ‘endeldarm binnenstebuiten keren’, maar het klinkt als iets waar je jezelf best mee kan bezeren. Oppassen dus, en zacht met jezelf omgaan. 

 

Gr. Kenshin

Tja er zijn nou eenmaal mensen met een prolapse fetish, ik vind het niet echt geil ofzo maar ieder zijn ding!

Maak je geen zorgen van hun dit is iets dat kan voorkomen het is niet iets dat veel mensen doen maar je ziet het wel vaak voorbij komen. Het is niet heel veilig want er kunnen snel slechte bacteriën meekomen. Maar je bent sws niet de enige die het doet ik heb het namelijk al is voorbij zien komen. Het is wel zo dat het zoals ik al zeg niet veilig is door de bacteriën dus ik raad het niet aan vaker te doen. Maar je bent niet de enige dus ik snap wrm je het geprobeerd hebt.

Reputatie 2
Badge +1

ja dit is flink raar ik raad het je niet aan om nog een keer te doen want stel er komt iets bij in dan ben je de sjaak

Reageer