Vraag

elke dag masturberen?


Badge
Hey euhm ik ben een meisje van 13 en ik masturbeer elke dag.. ik vroeg me af op welke leeftijd jullie zijn begonnen en hoe vaak jullie het doen?

15 reacties

Ik ben zelf een jongen maar ik doe het ook elke dag. Ik begon met mastruberen op mijn 9de
Ik ben een jongen en begon vanaf 11
K ben een meisje, begon op m'n twaalfde, en doe het 2× per week, soms meer, af en toe minder.
Xx
Badge
Ik ben een jongen en begon vanaf mn 11de en doe het elke dag
(jongen net 14) en k begon op mn 11 en kwam voor het eerst klaar toen ik 13 was
Was ook 9 of zo. Ik vinger soms ook elke dag (of vaker) en soms weer hele periodes niet. Maar het is niet erg om het vaak te doen. Denk dat meer mensen dat doen dan je verwacht
ik was 9 of 10, ( k ben nu 12) ik doe het meestal elke dag. Niet als ik ongesteld ben ( niet zo fris)

eerst ging ik met een kussen of deken wrijven over mijn vagina, maar nu gewoon met de hand en soms met een kussen/deken
Ik ben 14,5 ben begonnen met rukken op m'n 12e
Ik ben 14, en ik begon op mijn 13e, ik was er eest verslaafd aan you know 6 a 7 x per week maar nu denk ik 4 x per week :)❤️
Ik ben een jongen en begon ongeveer met fappen voor ik uberhaupt kon lopen
Ik ben nu 17 en en ik fap al sinds me tiende denk ik, nog steeds verslaafd en minimaal eenmaal per dag
Badge
Ik ben een jongen van 16, ik begon toen ik 7 was (erg vroeg, ik weet). Ik ruk nu elke dag 2x (ochtend en avond).
ik ben 13 en ik doe het niet elke dag maar soms weer heel veel dagen achter elkaar en dan weer n paar dagen niet, op dit moment rond de 5x per week, ik ben begonnen toen ik 11/12 was
Hey euhm ik ben een meisje van 13 en ik masturbeer elke dag.. ik vroeg me af op welke leeftijd jullie zijn begonnen en hoe vaak jullie het doen?
Hey! Ik ben ook een meisje, 15 jaar en ik masturbeer ook elke dag, het blijkt gezond te zijn + het ontstresst en kalmeert en nog wel wat meer. Ik ben tot zover ik weet rond mn 9ste al aan het masturberen, en een paar keer in de week doe ik met mijn vriendin 😍

Hopelijk heb je iets aan mijn antwoord!
Groetjes Agirl1234
Ik ben een jongen 14 maar 13 is een hele normale leeftijd om te vingeren maak je vooral geen zorgen hierover

Reageer