Vraag

Ejaculatie naar Thuiskomst

  • 16 June 2019
  • 8 reacties
  • 836 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi Leeftijdsgenoten,

Ik ging iemand die ik ken via het internet ontmoeten in het echt, en daarna kwam ik thuis en toen ik naar het watercloset ging was mijn penis helemaal plakkerig + toen ik de voorhuid naar achteren deed en ietsjes drukte op mijn penis kwam er een beetje sperma uit..

IS DIT NORMAAL?!!??!!

8 reacties

Badge
Dit is heel normaal. als ik dit heb geef ik er gewoon even een rukje aan in het watercloset. ik hoop dat je hier iets aan hebt 🙂
Hoi @langzame lul ,
komt deze ejaculatie gwn doordat ik best wel hyper was en t best wel leuk heb gehad of...?
(tis meisje maar daar ben ik niet verliefd op)
Hey ,
Ik ben geen jongen ofzo maar mss ligt het eraan dat je haar mooi vindt ofzo of je was nerveus.
Groentjes .
Het kan ook zijn dat dit geen sperma was maar dat dit gewoon ander spul is (naam vergeten) wat jouw penis reinigt
gebeurt wel vaker bij jongens (inclusief bij mijzelf, maar zelf gebeurt mij dat niet door een hele leuke tijd te hebben met een jongen)
Hey ,
Ik ben geen jongen ofzo maar mss ligt het eraan dat je haar mooi vindt ofzo of je was nerveus.
Groentjes .


ik was inderdaad erg nerveus, want iemand van het internet ontmoeten voor de eerste keer in je leven is wel een uitdaging heb een crush op haar gehad, alleen heb geen gevoelens meer voor haar
Het kan ook zijn dat dit geen sperma was maar dat dit gewoon ander spul is (naam vergeten) wat jouw penis reinigt
gebeurt wel vaker bij jongens (inclusief bij mijzelf, maar zelf gebeurt mij dat niet door een hele leuke tijd te hebben met een jongen)

hmm ja kan had t vanochtend op school toen ik na t toilet ging weer en kan me ni herrineren dat ik iets gevoeld heb ofs
Trek je regelmatig af? Anders kan het inderdaad sperma zijn. Dat is omdat je nieuwe cellen aanmaakt en maar een deel afgebroken kan worden in je lichaam. Als je dat soort ongelukjes niet wilt, zou ik minimaal een maal per week even de leiding in handen nemen (als je begrijpt wat ik bedoel 🙂 )
Reputatie 1
Badge +1
Kan het geen voorvocht zijn geweest?

Reageer