eigen sperma proeven

  • 18 July 2019
  • 19 reacties
  • 22317 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo! Daar ben ik weer.

ik maak veel topics aan zoals jullie merken, maar ik heb Gwn best veel vragen/struggles.

oke, ik heb dus al sperma. En ik trek me zowat elke dag af.

Wanneer ik geil ben en nog niet ben klaargekomen, denk ik altijd. Als ik ben klaargekomen ga ik meteen met mijn vinger door mijn sperma en lik ik het op.

Maar elke keer nadat ik ben klaargekomen, verandert mijn gedachte ofzo. Dan denk ik. ‘Waarom zou ik dat doen?’

heeft een van jullie dit ook? Haha

groetjes boyboiii!

19 reacties

Ja heb ik ook hahaha
Badge
Bij mij is dat net hetzelfde dan denk ik zo van als ik klaarkom ga ik m'n sperma proeven. Maar als ik klaargekomen ben denk ik van "Waarom?" zou ik dat doen?
Hallo ik heb precies hetzelfde
Aan het begin denk ik ja deze keer ga ik het doen maar zodra ik klaar kom denk ik van nee denk het niet
Bij mij is dat net hetzelfde dan denk ik zo van als ik klaarkom ga ik m'n sperma proeven. Maar als ik klaargekomen ben denk ik van "Waarom?" zou ik dat doen?
Precies dit
Reputatie 3
Badge +2
Ik had dat eerst ook maar nu niet meer en tis best lekker
Badge
Had ik eerst ook 😅 nu nie meer... Zou 't gwn eens proberen
Same
Ik ga altijd met mn benen tegen de muur liggen waardoor ik in mn eigen mond spuit en dat is best lekker
Je kan ook proberen je hoofd boven je lul te houden en dan daar in spuiten
Badge
Dat heb ik precies ahahahahahahah
Jahahahha zovan k kan dit heel de dga volhouden en dan ben je klaar zovan wtf, maar ja, dan moet je gwn tegen de muur aan liggen, benen in de lucht en pik naar je mond dan spuit je t in je mind zowat en dan heb je t ook gedaan
Waarom zou je je eigen sperma vreten?
Reputatie 3
Badge +3
Hallo! Daar ben ik weer.

ik maak veel topics aan zoals jullie merken, maar ik heb Gwn best veel vragen/struggles.

oke, ik heb dus al sperma. En ik trek me zowat elke dag af.

Wanneer ik geil ben en nog niet ben klaargekomen, denk ik altijd. Als ik ben klaargekomen ga ik meteen met mijn vinger door mijn sperma en lik ik het op.

Maar elke keer nadat ik ben klaargekomen, verandert mijn gedachte ofzo. Dan denk ik. ‘Waarom zou ik dat doen?’

heeft een van jullie dit ook? Haha

groetjes boyboiii!



Omg dit is zooooo herkenbaar. Ik wil het proberen maar dan heb ik gespoten en dan voelt het alsof alle geilheid ineens weg is ofzo. Fk raar.
Ja ik heb ook dat ik mijn sperma wil proeven maar daarna niet meer maar ik heb het een keer perongeluk gedaan want een vriend was mij aan het aftrekken want wij experimenteren wel is en ik kwam klaar recht in mijn mond. En mijn vriend vond het best geil. Maar sperma is best lekker is een beetje zout. Ik pijp die vriend ook wel is tot hij in mijn mond klaar komt en dat is ook heel lekker en geil.
Reputatie 1
Badge +1
Ja ik heb ook dat ik mijn sperma wil proeven maar daarna niet meer maar ik heb het een keer perongeluk gedaan want een vriend was mij aan het aftrekken want wij experimenteren wel is en ik kwam klaar recht in mijn mond. En mijn vriend vond het best geil. Maar sperma is best lekker is een beetje zout. Ik pijp die vriend ook wel is tot hij in mijn mond klaar komt en dat is ook heel lekker en geil.
Ja dit heb k ook, maar het sperma van mn vriend is meer bitter achtig


als je het zo graag wil ga dan naar de badkamer en lig dan op de grond met je rug tegen de muur want dan zit je lul recht boven je gezicht dus wanneer je klaarkomt gaat  het gewoon in je mond en je voorvocht ook want dat smaakt ook heerlijk 

Reputatie 3
Badge +1

Als ik alleen ben thuis van sgool, gaat mijn moeder naar werk, komt mijn oom soms langs,

kheb voor t eerst sperma in mijn mond gehad en ik zal zeggen, smaakt idd beetje zoutig/bitter.

 

( tekst aangepast door de Kindertelefoon ivm forumregel 9 )

@Seyma  of ik het moet geloven weet ik niet maar als het zo is, vond je de sperma lekker en zou je het vaker doen?

Ik laat altijd het voorvocht op mijn vinger komen en lik het dan op. Dan wil ik net als jullie mijn sperma ook oplikken maar dat doe ik bijna nooit. Een beetje sperma vind ik wel lekker!

Reageer