Eerste prostaatorgasme ( enkel boys)

  • 10 August 2018
  • 48 reacties
  • 31482 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Drie dagen geleden was het mij eindelijk gelukt. Ik was eindelijk klaargekomen door een prostaat massage. Het was echt niet normaal zalig. Eerst spoot het sperma uit mijn penis. En daarna bleef het lopen.

48 reacties

een prostaat massage zorgt er meeestal voor dat je meer en efectievere sperma krijgt vele jongens weten dit niet en vinden vingeren dus echt vies maar als je dit weet voel je je somswel heel erg aangetrokken om te vingeren

een neef va mij 20 jaar die wist dit ook zijn vriendin wilde dolgraag zwanger zijn maar het lukte niet toen ging ijn neef vingeren tijdens de sex en zijn sperma werd duidelijker efectiever want hij kreeg een 2ling
Echt dat wist ik niet bedankt stefdestef ?
Badge +3
Ik kom weer met me k*t vraag: wat is een prostaat en hoe werkt die? Wat is de functie? ?
Hi nederland2005,

Als we de site van https://www.sense.info/nl/ toch niet hadden, wat moesten we dan met al onze vragen? :P

Check de onderstaande link ff en je weet weer wat meer over de prostaat:
https://www.sense.info/nl/seks-abc/p/prostaat

Het is sws een coole site vol met betrouwbare informatie, dus kijk ff verder rond daar.

Groetjes 🙂,
M&M’s
Badge +3
Bedankt M&M's! Zit jou prostaat minder diep dan? Wat als ie onder je lul zit? Ik kan het misschien ook proberen! Alleen wil ik zegmaar niet dat me hele vinger onder de schijf zit ? iemand tips hoe ik het kan schoonmaken in me kont? Ik heb nog 1 condoom namelijk maar zo kan ik het ook vaker doen! (Als ik weet hoe je t schoonmaakt). Die condooms heb ik gekregen van vriend van me ik moest hem terug betalen maar ik denk namelijk niet dat ie meer voor me wil kopen! En dat vingeren lijkt me toch best geil!
Hi nederland2005,

Misschien is dit plaatje nog iets duidelijker:
https://www.startpagina.nl/athene/dochters/prostaat/images/rectaaltoucher.jpg

Btw ik heb nergens nog iets over mijn prostaat gezegd.
Ik denk dat je mij verward met @M12G en de vraag voor hem bedoeld is, of niet?

Groetjes,
M&M's
Badge +3
M&M's ow sorry!! Echt sorry! Maar dan geld die vraag voor @M12G!
Maakt niet uit. Is goed. Geen dank voor het opzoeken van dat 2e plaatje haha 😛
Badge +3
Hoi SP17,
Heb jij daar een dildo voor? En heb je een flesjeck?
Hi Nederland2005,
Ik kan mijn prostaat met mijn duim al vingeren! Dat is makkelijker want je duim is steviger, en je houdt het wrijven langer vol.
Ik ben onderzocht door een uroloog. Die heeft me daar ook gevoeld. En die heeft gezegd dat mijn prost. een grote is.
Of het daardoor komt dat hij ondieper ligt, weet ik niet.
Ik heb iig een veel heftiger orgazme zo.
Er zijn speciale dildo's voor anaal, en bevrediging voor jongens. Het heet een buttplug!
Geluk!
Hi Nederland2005,
Leeg maken: Je kan het beste naar de w.c. gaan om het leeg te maken, of wachten tot je moet.
Daarna kan je jezelf gaan vingeren! Je kan op je rug liggen of op je knieën gaan zitten.
Gebruik gewoon je vinger/duim. Als je geen condoom wil gebruiken dan kan het ook zonder condoom. (daarna goed je handen wassen i.v.m. bacteriën)
Gebruik wel een glijmiddel! Als je zonder condoom doet, kan nivea. Of anders babyolie.
Ik heb al wat ervaring met andere jongens: lang niet alle jongens vinden het lekker! (of zijn dus minder gevoelig) Daarom wordt het een beetje vreemd gevonden. Ook omdat het 'vies' wordt gevonden wat met je poepertje heeft te maken.
GroetJe
Hey nederland 2005 ik heb geen fleshjack maar ik vind het wel een cool ding ? lijkt mij echt leuk om daar je penis in te steken
En ik heb ook geen dildo

- reacties samengevoegd door de Kindertelefoon ivm leesbaarheid -
Badge +3
Haha SP17! Ik zou t ook allebei wel willen!! Maar ik ben nog maar 13 en me ouders.....
Ja zeg ge bent toch ook een jongen met behoeftes gewoon doen man hoe groot is jouw penis want misschien verkopen ze die niet in de maat ?
Badge +3
SP17, je hebt eigenlijk heel erg gelijk! Ik ben ook een jongen met gevoelens (en een penis van 14cm stijf). Maar ik bedoelde vooral dat ik die toys nergens zou kunnen laten.... Ik heb al eens condooms gekregen van een vriend en heb er nog een, maar wil daarvan echt niet zelf naar de winkel om nieuwe te halen, ook net als glijmiddel, ga ik ook niet als 13 jarige halen in de Appie bijvoorbeeld.....
Nee das ook waar
Nog een paar jaartjes wachten makker ?

- reacties samengevoegd door de Kindertelefoon ivm leesbaarheid -
Badge

Ik ben hetero maar ik hou van anaal klaarkomen. Mijn eerste échte prostaatorgasme lag ik op de badkamer op de vloer te kronkelen en te schokken van genot. Alsof heel mijn lichaam een orgasme had, en daarna nog één en nog één. Ik had 3 orgasmes op nog geen 10 minuten tijd. Dan ben ik moeten stoppen omdat ik het niet meer aankon, maar ik had nog meer orgasmes kunnen hebben. De truc is om, hoe moeilijk het ook is, je penis volledig te negeren en zo weinig mogelijk aan te raken. Ga op je buik liggen en breng een vibrator in je anus met glijmiddel of speeksel. Zet de vibraties zo krachtig mogelijk en duw hem stevig tegen je prostaat aan en beweeg een beetje of je houdt hem stil. Als je het gevoel krijgt dat je moet plassen dan weet je dat je pal op je prostaat zit. Geen stress want dit gevoel gaat over en je wordt geiler dan je ooit geweest bent en heel je lichaam snakt naar het aanraken van je penis om zo snel mogelijk klaar te komen. Doet dit NIET. Blijf gefocust op je prostaat en probeer hem op te spannen door je bilspieren op te spannen. Denk niet gelijk dat het niet gaat lukken, nee, ga er vanuit dat je minstens 30 min. op de grond zal liggen met een vibrator in je kontje. Zelfs al wordt het na een tijdje misschien iet wat saai door de gewenning, blijf gewoon door gaan het pure anale orgasme zal wel komen. Dat je penis slap kan worden is zeer normaal en zelf goed eigenlijk, dit betekend dat de focus 100% in je kontje ligt. Op een gegeven moment wordt je super geil en weet je met je lichaam geen blijf meer, heel je lichaam snakt naar meer. Dat is de moment dat het anale orgasme eraan komt. Raak je penis niet aan en blijf doorgaan met wat je al zeker 30 min. aan het doen bent. Je zal het heftigste orgasme ervaren dat je ooit hebt gehad. Er zal flink wat sperma uit je penis lopen, alsof je een kraantje open zet, maar het orgasme gevoel zal je vooral in je kont voelen en de rest van je lichaam. Het is echt extreem zalig. En als je daarna gewoon je vibrator in je kontje laat aanstaan, zal je binnen enkele minuten nog eens zo’n orgasme hebben of zelfs heftiger. Je kan blijven klaarkomen.

 

Je kan ook op je vibrator gaan zitten en in alle richtingen wiebelen, maar let dan wel op dat hij niet naar binnen schiet, dus houdt hem altijd goed vast.

 

Je kan ook op de rand van je bad gaan zitten en langs achter je duim in je anus steken, zo kan je de massage ook lang genoeg volhouden. 

 

Genoeg druk uitoefenen, je prostaat zoveel mogelijk opspannen, je penis volledig negeren en geduld hebben zijn de sleutels naar een hemels anaal orgasme.

 

Het dragen van een buttplug en/of string zijn het ideale voorspel om je anus geil te maken voor anale masturbatie.

Spijtig genoeg staat mijn vriendin hier niet voor open, dus ik kan het enkel doen als ze eens een avondje niet thuis is. Ik droom ervan dat zijn mij ooit een prostaatmassage zal geven.

 

In elk geval is het een aanrader voor ELKE man. Gewoon doen, je weet niet wat je mist. Met mijn tips moet het zeker lukken. Enjoy!

Reputatie 1
Badge +4

Hoi hoe kan je de prostaat vinden 

ik dacht dat ik hem hat gevonden toe ik klaar kwal zweten ik heel er en het voelden heerlijk

 

Badge

Hey, ik probeerde anaal klaar te komen maar ik kwam de hele tijd terecht in mijn poepgat. Wat gaat er fout?

Badge

Stringman (of iemand anders), ik heb een vraag. Ik zou zeer graag dit anale orgasme willen ervaren. Ik heb precies gedaan wat je hier beschrijft. Echter moet  ik na 45 minuten met een vibrator tegen m’n prostaat aan zo dusdanig plassen, dat het a-relaxed voelt om dit niet te doen. Ik ga dan naar de wc en ik moet dan ook oprecht veel plassen. Vervolgens breng ik de vibrator weer anaal in tegen mijn prostaat, maar na nog eens 45 minuten wachten lukt het nog steeds niet om klaar te komen. In de eerste 45 minuten voelt het op sommige momenten wel een klein beetje fijn als hij er tegenaan zit, m’n penis wordt dan ook af en aan hard. Er loopt heel soms wat vocht uit. De tweede 45 minuten is het wat minder gevoelig. Uiteindelijk trek ik me er dan toch maar bij af en dan kom ik echt binnen een minuut. Dit voelt ook wel fijn maar is niet zo geweldig als een handsfree anaal orgasme (denk ik). 

Moet ik nog meer geduld hebben? En tegen de drang om te plassen vechten? Of moet ik de vibrator nog meer tegen m’n prostaat drukken? En helpt het aantal dagen dat ik niet gekomen ben nog mee (omdat er dan meer sperma aangemaakt is)?
 

Ik hoop dat iemand me kan helpen want ik zou graag ervaren wat stringman beschrijft!

Ik ben hetero maar ik hou van anaal klaarkomen. Mijn eerste échte prostaatorgasme lag ik op de badkamer op de vloer te kronkelen en te schokken van genot. Alsof heel mijn lichaam een orgasme had, en daarna nog één en nog één. Ik had 3 orgasmes op nog geen 10 minuten tijd. Dan ben ik moeten stoppen omdat ik het niet meer aankon, maar ik had nog meer orgasmes kunnen hebben. De truc is om, hoe moeilijk het ook is, je penis volledig te negeren en zo weinig mogelijk aan te raken. Ga op je buik liggen en breng een vibrator in je anus met glijmiddel of speeksel. Zet de vibraties zo krachtig mogelijk en duw hem stevig tegen je prostaat aan en beweeg een beetje of je houdt hem stil. Als je het gevoel krijgt dat je moet plassen dan weet je dat je pal op je prostaat zit. Geen stress want dit gevoel gaat over en je wordt geiler dan je ooit geweest bent en heel je lichaam snakt naar het aanraken van je penis om zo snel mogelijk klaar te komen. Doet dit NIET. Blijf gefocust op je prostaat en probeer hem op te spannen door je bilspieren op te spannen. Denk niet gelijk dat het niet gaat lukken, nee, ga er vanuit dat je minstens 30 min. op de grond zal liggen met een vibrator in je kontje. Zelfs al wordt het na een tijdje misschien iet wat saai door de gewenning, blijf gewoon door gaan het pure anale orgasme zal wel komen. Dat je penis slap kan worden is zeer normaal en zelf goed eigenlijk, dit betekend dat de focus 100% in je kontje ligt. Op een gegeven moment wordt je super geil en weet je met je lichaam geen blijf meer, heel je lichaam snakt naar meer. Dat is de moment dat het anale orgasme eraan komt. Raak je penis niet aan en blijf doorgaan met wat je al zeker 30 min. aan het doen bent. Je zal het heftigste orgasme ervaren dat je ooit hebt gehad. Er zal flink wat sperma uit je penis lopen, alsof je een kraantje open zet, maar het orgasme gevoel zal je vooral in je kont voelen en de rest van je lichaam. Het is echt extreem zalig. En als je daarna gewoon je vibrator in je kontje laat aanstaan, zal je binnen enkele minuten nog eens zo’n orgasme hebben of zelfs heftiger. Je kan blijven klaarkomen.

 

Je kan ook op je vibrator gaan zitten en in alle richtingen wiebelen, maar let dan wel op dat hij niet naar binnen schiet, dus houdt hem altijd goed vast.

 

Je kan ook op de rand van je bad gaan zitten en langs achter je duim in je anus steken, zo kan je de massage ook lang genoeg volhouden. 

 

Genoeg druk uitoefenen, je prostaat zoveel mogelijk opspannen, je penis volledig negeren en geduld hebben zijn de sleutels naar een hemels anaal orgasme.

 

Het dragen van een buttplug en/of string zijn het ideale voorspel om je anus geil te maken voor anale masturbatie.

Spijtig genoeg staat mijn vriendin hier niet voor open, dus ik kan het enkel doen als ze eens een avondje niet thuis is. Ik droom ervan dat zijn mij ooit een prostaatmassage zal geven.

 

In elk geval is het een aanrader voor ELKE man. Gewoon doen, je weet niet wat je mist. Met mijn tips moet het zeker lukken. Enjoy!

 

Ik zou het eens met je vingers proberen in plaats van met een vibrator. Een vibrator kan het allemaal minder gevoelig maken na een tijdje. 

Reputatie 2
Badge +1

dus als ik gewoon een condoom om me vinger doe en ik vinger mezelf dan zou het uiteindelijk goed moeten gaan? ik zou nu willen proberen maar heb geen tijd

@Jowii Al gelukt? Laat ff weten of als je nog tips moet.

Reageer