Eerste prostaatorgasme ( enkel boys)

  • 10 August 2018
  • 48 reacties
  • 31357 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Drie dagen geleden was het mij eindelijk gelukt. Ik was eindelijk klaargekomen door een prostaat massage. Het was echt niet normaal zalig. Eerst spoot het sperma uit mijn penis. En daarna bleef het lopen.

48 reacties

Nice, ik ben van plan stiekem een dildo te bestellen. Het is mij nog nooit gelukt trouwens. Ff een vraag tussendoor: wie (van de jongens) vingert gewoon wel eens op zijn kamer.
hoe doe de zo'n prostaat massage?
je*
Heey anoniem131 het is erg simpel je steekt je vinger diep in je aars tot je een verdikking voelt en dat moet je masseren ik raad wel aan om tegelijkertijd je af te trekken het kan ook zonder maar dan het duurt het erg lang voor je komt hoor ?
tnx!!
Graag gedaan ?
Laat maar weten als het je gelukt is ?
het is net gelukt
het kwam eruit als een gek man
Wat zei ik ?
Ik heb het zelf nog nooit gedaan, misschien een keertje proberen. Gwn ff vraagje, voelt de orgasme lekkerder als je dit doet?
Maar toen je kwam, rukte je toen ook of alleen masseren? Als je er bij rukt is het niet echt een anaal orgasme toch? Het voelt wel heel erg lekker als je rukt en tegelijkertijd dat masseert. 🙂
Hoe doe je dat dan?
Dat werd hierboven al uitgelegd. ? 🙂
Bd eigelijk hoe doe je de hand er in voorkant of achterkant
Liggend op je rug of zittend op je hand vanaf de voorkant. Voorzichtig en gebruik altijd iets wat glijdt. Eerst rukken tot je bijna komt dan voel je makkelijker waar je prostaat zit die wordt dan hard. Vinger zo diep mogelijk en dan beetje richting je buik.
Oke
Oh ja. Kleine tip: doe het niet binnen 2 uur nadat je naar de plee geweest bent. Wacht dus minstens 2 uur. Dan is het schoner
Hi allemaal,
Ik doe het al zeker 3 jaar, regelmatrig!
Je komt veel heftiger klaar en het orgasme duurt ook langer
Regelmatig kom ik piesend klaar! Het sperma is wateriger.
Je kan gewoon je vinger (ik doe liever mijn duim) in een condoom steken, dan raak je geen viezigheid.
Gebruik glijmiddel!
Geluk!
Piesend? Denk dat het prostaatvocht is. 🙂 duim? Dan kom je toch niet diep genoeg? Nouja anyway. Have fun
Hi Infoboy,
Ik kan hem al met mijn duim masturberen!
Jah, dat heb je goed. Dat is prostaatvocht, met sperma natuurlijk!
Ik heb nou eenmaal een grote prostaat. Ik ben vorig jaar onderzocht door een uroloog.
Omdat mijn prostaat groot is, kan ik er al met mijn duim bij. Je duim is steviger en kan het wrijven langer/steviger volhouden.
Piesend: Ik geef dan een voortdurende straal alsof je piest! Normaal geven jongens stootjes sperma!
Het is een ontzettende kliederboel! Maar ontzettend lekker!

Als ik klaarkom voel ik mijn prostaat opzwellen en hard worden.
Het is een geweldig, kietelend gevoel!
Ondertussen ga ik plassen en spuiten. Niet normaal!
Ik maak veel sperma.
Drie dagen geleden was het mij eindelijk gelukt. Ik was eindelijk klaargekomen door een prostaat massage. Het was echt niet normaal zalig. Eerst spoot het sperma uit mijn penis. En daarna bleef het lopen.

Ehm.. over dat "enkel boys" hè... je weet dat girls geen prostaat hebben? 😉
Hey wolfduke je orgasme word zeker lekkerder ? Hey infoboy ja ik rukten toen ik mij anaal masserde en dat was fucking lekker ?
IKR ?
Heb jij het al geprobeerd ?
Ik? Jep.

Reageer