Vraag

eerste keer sperma

  • 20 October 2019
  • 10 reacties
  • 1767 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Ik heb een paar vragen over de eerste keer dat je sperma kreeg.

1. Waar kreeg je de eerste keer sperma

2. Hoe oud was je toen.

Hopelijk willen jullie antwoorden.

 


10 reacties

13 en in mijn bed toen ik sliep. Ik werd wakker en merkte op dat mijn onderbroek spante ik had een stijve en in mijn onderbroek hing sperma 

13 werd wakker van een natte droom en toen ja het zat in me onderbroek.

Ik heb een paar vragen over de eerste keer dat je sperma kreeg.

1. Waar kreeg je de eerste keer sperma, Onder de douche

2. Hoe oud was je toen. 12

Hopelijk willen jullie antwoorden.

 

 

1. In bed na het aftrekken

2. 14

Reputatie 1
Badge +1

Ik was 12 jaar en 3 maanden ongeveer.

Het was zomer vakantie in Friesland op een grote vissersboot samen met mijn pa. We sliepen  naast elkaar op 1 persoons hut bedden kleine 2 persoonscabine. Zonder boxer dus samen  naakt en zonder dekbedovertrek het was een hittegolf toen. In de vroege morgen dacht 6 uur of zo maakte mijn pa me wakker. Proficiat jongen je eerste natte droom. Ik lag op mijn rug mijn Pik was nog stijf ochtend erectie. Op mijn buik lag stralen sperma.

Hij wist dat ik al sinds mijn 11 jaar masturbeer zonder zaadlozing wel droog orgasme. We hebben geen geheimpjes hij is heel open over alles ook sex talk.

Ik was nu erg nieuwsgierig geworden hoe het was het gevoel als ik me aftrok. Diezelfde dag in de avond in bed rukte ik me af en er spoot nu inderdaad zaad uit mijn penis. Mijn pa gaf me nog een papieren doos met doekjes die mocht ik houden. De doos was snel op ha ha💪😜

 

 

Reputatie 1
Badge +1

Ik was 13 en had een natte droom

Reputatie 1
Badge

Ik kreeg voor het eerst sperma toen ik net 11 jaar was. Dat was gewoon in mijn eigen bed

Ik was 14. Trok af en voelde een mini beetje vocht. Ik dacht dat het misschien plas zou zijn.

Toch twijfelde ik. Dus ik ging nog een keer aftrekken en elke keer als ik klaar kwam was er wel een beetje vocht.

Dit werd steeds meer en nu komt er gewoon normaal sperma uit mijn penis.

Dus het bouwde op naar mate ik ouder werd en meer aftrok.

Badge

1. Aftrekken

2. 11 jaar

Badge

1: in mijn bed

2: 10,5 jaar denk, ik had al op heel vroege leeftijd sperma

Reageer