Vraag

eerste keer sex vragen (voor meiden)

  • 3 July 2022
  • 9 reacties
  • 2631 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Hai meiden

Ik had een paar vragen over de eerste keer 

Hoe oud was je de eerste keer?

Hadden jullie het afgesproken om te doe ?

Ging het spontaan?

Gebruikte jullie een condoom?

Kwam hij klaar in het conddom?

Kwam hij zonder condoom in je klaar?

Of Kwam hij ergens anders klaar?

Ging jij toen eerst ook pijpen?

Heeft hij je toen gebeft?

Tips voor de eerste keer?


9 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Ik heb de tekst hier onder eerder vandaag in een ander topic hier over gepost. Er gebeurde veel maar geen pijpen en beffen.

Liefs Vosje

 

De eerste keer was ik nog net 12  was (ben nu 13) in een zwembad, waar ik twee leuke jongens tegenkwam die ik al even kende. We gingen elkaar een beetje uitdagen en voelen enzo. Ik had opgeschept dat ik echt niet preuts was dus toen daagden ze me uit om me bij hen in zo'n gezinshokje om te kleden. Dat leek me wel spannend dus wilde ik wel. Daar heb ik mn bikini uitgetrokken en hebben beide jongens aan mn borsten gezeten en met hun vingers in me gevoeld. Een van hen had een condoom mee en vroeg of ik wilde. Ik heb toen ja gezegd waarna hij  me tegen de muur tilde en in me is gegaan en klaargekomen.

Dat was de 1e keer. Ik was (en ben nog steeds) erg jong, dus anderen moeten het vooral doen als ze er aan toe zijn. Dit was toen gewoon erg spannend en voelde ok,  ze waren ook voorzichtig. Ik heb er geen spijt van ofzo.

Reputatie 3
Badge +2

Dus de 2de jongen heeft jou niet geneukt?

Vind je dat niet zielig dan? 

 

Badge

Hoii 

 

Mijn eerste keer was toen ik 13 was met mijn toenmalige vriendje van 14

We hadden wel vaker gezoend en elkaar gemastrubeerd enzo en hij had het al met meerdere meiden gedaan hij maakte vaak opmerkingen wil je het een keer doen maar ik wilde het nog niet 

We lagen bij mij in bed lepeltje lepeltje en hij vroeg of hij hem er in mocht doen ik zat te twijfelen maar vond het goed allen hij had geen condoom 

Hij zei dat hij m er uit zo doen als hij klaar kwam en dat deed hij ik had geen pijn het was eigenlijk wel fijn maar zal toch nog even wachten de volgende keer tot ik 15 ben ofzo

Ik zou t zelf niet ontmaagd noemen maar alsnog

Groetjesss 

Reputatie 1

Hoe oud was je de eerste keer? 13

Hadden jullie het afgesproken om te doe ? nee

Ging het spontaan? ja heel erg

Gebruikte jullie een condoom? ja!!

Kwam hij klaar in het conddom? ja :)

Kwam hij zonder condoom in je klaar? neen

Of Kwam hij ergens anders klaar? nee

Ging jij toen eerst ook pijpen? jaaaaa

Heeft hij je toen gebeft? jaaa!!

Tips voor de eerste keer? zorg dat je eerst heel erg geil word door bv: beffen, vingere en pijpen dan doet het minder pijn :)

Reputatie 7
Badge +15

Ik heb nognooit sex gehad… dus voor mij lijkt deze hele lijst “onzin” , dus….. ja hha hahah 

 

en jij, vul jij hem ook in?! 
 

Mij_Niet_Gezien 💜

Reputatie 1
Badge +3

Ik heb de tekst hier onder eerder vandaag in een ander topic hier over gepost. Er gebeurde veel maar geen pijpen en beffen.

Liefs Vosje

 

De eerste keer was ik nog net 12  was (ben nu 13) in een zwembad, waar ik twee leuke jongens tegenkwam die ik al even kende. We gingen elkaar een beetje uitdagen en voelen enzo. Ik had opgeschept dat ik echt niet preuts was dus toen daagden ze me uit om me bij hen in zo'n gezinshokje om te kleden. Dat leek me wel spannend dus wilde ik wel. Daar heb ik mn bikini uitgetrokken en hebben beide jongens aan mn borsten gezeten en met hun vingers in me gevoeld. Een van hen had een condoom mee en vroeg of ik wilde. Ik heb toen ja gezegd waarna hij  me tegen de muur tilde en in me is gegaan en klaargekomen.

Dat was de 1e keer. Ik was (en ben nog steeds) erg jong, dus anderen moeten het vooral doen als ze er aan toe zijn. Dit was toen gewoon erg spannend en voelde ok,  ze waren ook voorzichtig. Ik heb er geen spijt van ofzo.

Maar @vosje_09  deed dat geen pijn en hoe oud waren die jongens 

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Cavier ,

Het deed wel een beetje pijn maar niet heel erg. De spanning won het. De jongens zijn een paar jaar ouder dan ik, ik weet niet precies hoe oud.

Liefs Vosje

Badge

Ik heb de tekst hier onder eerder vandaag in een ander topic hier over gepost. Er gebeurde veel maar geen pijpen en beffen.

Liefs Vosje

 

De eerste keer was ik nog net 12  was (ben nu 13) in een zwembad, waar ik twee leuke jongens tegenkwam die ik al even kende. We gingen elkaar een beetje uitdagen en voelen enzo. Ik had opgeschept dat ik echt niet preuts was dus toen daagden ze me uit om me bij hen in zo'n gezinshokje om te kleden. Dat leek me wel spannend dus wilde ik wel. Daar heb ik mn bikini uitgetrokken en hebben beide jongens aan mn borsten gezeten en met hun vingers in me gevoeld. Een van hen had een condoom mee en vroeg of ik wilde. Ik heb toen ja gezegd waarna hij  me tegen de muur tilde en in me is gegaan en klaargekomen.

Dat was de 1e keer. Ik was (en ben nog steeds) erg jong, dus anderen moeten het vooral doen als ze er aan toe zijn. Dit was toen gewoon erg spannend en voelde ok,  ze waren ook voorzichtig. Ik heb er geen spijt van ofzo.

Hoe oud ben je nu dan

 

Badge

Hai meiden

Ik had een paar vragen over de eerste keer 

Hoe oud was je de eerste keer? 15

Hadden jullie het afgesproken om te doe ? Nee

Ging het spontaan? Ja heel spontaan 

Gebruikte jullie een condoom? Ja

Kwam hij klaar in het conddom? Nee

Kwam hij zonder condoom in je klaar?nee

Of Kwam hij ergens anders klaar? Ja op mijn borsten 

Ging jij toen eerst ook pijpen? Ja

Heeft hij je toen gebeft?ja

Tips voor de eerste keer? Goed communiceren en aangeven wat je wil en niet wil

 

Reageer