Vraag

Eerste keer seks romantisch

  • 16 January 2020
  • 4 reacties
  • 516 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hi, ik en mijn vriend hebben nu ongeveer 3 maanden. Ik denk dat we allebei klaar zijn voor de eerste keer. Je hebben al voorspel gedaan. Ik weet dat de eerste keer niet perfect gaat zijn maar ik wil het wel romantisch maken.  Heeft iemand tips hoe ik het kan voorstellen om echt seks te gaan hebben en hoe ik het romantisch kan maken. 
 


4 reacties

Reputatie 2
Badge +2

kaarjes? een romantische film? zoenen. voorspel? en miss aangeven dat je echte seks wilt proberen, zo heb je en een leuke romantische avond en romantische seks. 

@ShishaPen 

goed idee maar hoe geef ik aan dat ik echt seks wilt proberen? 

Hoi

 

Zoals SishaPen voorstelde, zou een romantische film en kaarslicht jullie in de juiste stemming kunnen brengen. Wat praten en het gespreksonderwerp richting intimiteit sturen zou evenwel bij kunnen dragen aan een betekenisvol moment met fijne afloop. 

 

Begin gerust met kalme toenaderingen en vriendelijke aanrakingen. Probeer aan te voelen of je partner en jezelf zich goed voelen bij wat er zich afspeelt. Bij onduidelijkheid hier rond mag je dit altijd vragen. Het is namelijk erg belangrijk dat jullie het beiden naar jullie zin hebben. 

 

Gr. Kenshin

Reputatie 2
Badge +2

Wat kenshin zegt. Aanvoelen wat wil ik en wat wil hij dan misschien met voorspel beginnen? En dan hem op het idee brengen. Wil je seks met me?. Ik hoop voor je dat het je lukt en niet tegenvalt :) 

Reageer