Beantwoord

eerste keer seks met "onbekende"

  • 23 March 2020
  • 9 reacties
  • 5538 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi allemaal,

Ik heb 3/4 maanden geleden een jongen leren kennen via zo'n soort snaptinder en t contact is heel leuk en we willen allebei wel afspreken alleen ik denk dat we sowieso in bed belanden wat ik helemaal niet erg vind maar ik ben nog maagd en ik weet niet hoe ik hem dat moet vertellen aangezien we misschien bij de eerste ontmoeting al seks hebben zit ik daar een beetje mee ik wil het wel graag want heb echt zin in seks ook woont hij een beetje ver van mij vandaan maar dat vind ik niet heel erg maar dat is ook wel vervelend 

Ik hoop dat iemand me kan helpen heb echt even advies nodig

Groetjes Fennahihi

icon

Beste antwoord door Anonymous 23 March 2020, 13:38

Bekijk origineel

9 reacties

Heyy, waarom wil je het vertellen? Je hoeft het niet perse te vertellen als je dat niet wilt, maar het kan natuurlijk wel. JE kan beginnen met ‘ik hoop dat je het niet erg vindt maar….’ en dan vertel je het. Je kan het ook vertellen nadat jullie het gedaan hebben. Bijv. ‘Dit was de eerste keer voor mij.’ ofzo. 

Ik denk dat ik je echt niet zo goed kan helpen maar succes verder! Liefs, Naira193 :heart:

Hoi

 

Het zou verstandig kunnen zijn om jullie verwachtingen rond jullie eerste date met elkaar te bespreken. Op die manier weten jullie beiden wat er je te wachten staat, en waar rekening mee gehouden zou kunnen worden. 

 

In ieder geval lijkt afspreken me wegens de quarantaine momenteel geen goed plan, zeker als jullie met het openbaar vervoer zouden reizen. Gebruik de extra tijd die de quarantaine je biedt gerust om een goed gesprek met elkaar te voeren. 

 

Gr. Kenshin

Heyy, waarom wil je het vertellen? Je hoeft het niet perse te vertellen als je dat niet wilt, maar het kan natuurlijk wel. JE kan beginnen met ‘ik hoop dat je het niet erg vindt maar….’ en dan vertel je het. Je kan het ook vertellen nadat jullie het gedaan hebben. Bijv. ‘Dit was de eerste keer voor mij.’ ofzo. 

Ik denk dat ik je echt niet zo goed kan helpen maar succes verder! Liefs, Naira193 :heart:

Ik vind wat je zegt heel goed omschreven ik denk ook dat dat het beste idee is inderdaad om te doen

Hoi Fenna, 

 

Wat leuk dat je iemand hebt gevonden waar je het goed mee kan vinden. Ik ben niet iemand die zou zeggen dat je de eerste keer seks met iemand moet doen die heel speciaal voor je is, ik heb liever dat je elke keer gewoon geniet. Je hoeft het niet te melden als hij er niet om vraagt. Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen.

 

Liefs,

 

Joep

Doe gewoon waar je je comfortabel mee voelt, anders moet hij maar opbokken...

Maar mag ik weten waar je die mensen hebt ontmoet, allemaal 18+ toch...

Op wink toen nog!

.

Hoi

 

Het zou verstandig kunnen zijn om jullie verwachtingen rond jullie eerste date met elkaar te bespreken. Op die manier weten jullie beiden wat er je te wachten staat, en waar rekening mee gehouden zou kunnen worden. 

 

In ieder geval lijkt afspreken me wegens de quarantaine momenteel geen goed plan, zeker als jullie met het openbaar vervoer zouden reizen. Gebruik de extra tijd die de quarantaine je biedt gerust om een goed gesprek met elkaar te voeren. 

 

Gr. Kenshin

Ja dat is ook zo ik wil wel heel graag naar hem toe maar door dat virus liever niet, ik heb al met hem besproken hoe de eerste date gaat zijn ongeverr maar niey over seks gehad 

Hoi Fenna, 

 

Wat leuk dat je iemand hebt gevonden waar je het goed mee kan vinden. Ik ben niet iemand die zou zeggen dat je de eerste keer seks met iemand moet doen die heel speciaal voor je is, ik heb liever dat je elke keer gewoon geniet. Je hoeft het niet te melden als hij er niet om vraagt. Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen.

 

Liefs,

 

Joep

Daar heb je gelijk in joep dankjewel 

Doe gewoon waar je je comfortabel mee voelt, anders moet hij maar opbokken...

Maar mag ik weten waar je die mensen hebt ontmoet, allemaal 18+ toch...

Reageer