Eerste keer seks mening en tips

  • 15 February 2019
  • 13 reacties
  • 9103 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Dit is mijn eerste post op deze site en We beginnen met een banger!

(Ik ben trouwens een jongen van 15)
Dus ik praat regelmatig met een meisje van 13 via snapchat, en gisteren begonnen We best geil tegen elkaar te praten en... ik zal je de details bewaren, maar We kwamen erop uit dat als ik ooit naar haar dorp zou komen (best ver weg) dat We dan seks zouden hebben, het ding Is dat zij (meisje 13) al ontmaagd is en ik (jongen 15) nog maagd ben. Dus ik zou best wat tips willen krijgen hoe dit gaat, idk of het pijn doet, als ik mijn eikel normaal aantikken doet het best veel pijn dus ik ben bang hoe het zal gaan met een vagina....

Laat alsjeblieft tips achter maar ook een mening over dit!!

-G

13 reacties

Als je er erg veel last van hebt, dan lijk thet mij handig om het eens met je huisarts te bespreken.
Misschien heb je daar geen/minder last van met een condoom, want vele mensen zeggen dat ze er wat minder van voelen door een condoom te gebruiiken.

Sowieso is het aan te raden om een goed voorspel te hebben en eventueel glijmiddel te gebruiken.
Dan gaat alles wat spoepeler, dus dat kan jou helpen.

Overigens, maar dat is natuurlijk slechts mijn mening , heb ik zo mijn bedenkingen bij dat idee van jullie.
Die twee jaar tussen jullie vormen een redelijk verschil in fysieke en mentale ontwikkeling, waardoor ik er zo mijn twijfels er over heb.
Maarja, zolang jullie het maar leuk hebben.
Hoi

Je eerste keer seks is vaak spannend en nu en dan wat onwennig, maar met een partner waar je je goed bij voelt, is het vaak een fijne ervaring. Hoewel ik zoals MensPersoon mijn bedenkingen heb bij seks hebben met iemand die je slechts via internet lijkt te kennen, is het aan jullie om te bepalen waar jullie aan toe zijn.

Belangrijk is dat jullie je ervan bewust zijn dat je op elk moment kan stoppen. Als één van jullie het niet meer fijn vindt, is het belangrijk dat diegene dat aangeeft.

Groetjes
Kenshin

Belangrijk is dat jullie je ervan bewust zijn dat je op elk moment kan stoppen. Als één van jullie het niet meer fijn vindt, is het belangrijk dat diegene dat aangeeft.

Ben ik ook helemaal mee eens en dat snappen we samen ook!

Dank jullie allebij!
Reputatie 2
Badge

Ga aftrekken dan weet je hoe t voelt

 

Heb je seks wees voorzichtig omdat ze een zeer jong meisje is en waarschijnlijk de risico's niet kent zoals soa's of zwangerschap. Meestal bij 14/15 krijg je seksuele opvoeding waar je leert wat seks buiten genot meebrengt en dus zie dat ze op de hoogte is zodat onverwachte verassingen kunnen worden voorkomen.

In de winkel heb je een zelfscan waar je gemakkelijk anoniem een doosje condooms kunt kopen en een goede €5 tegenover een kind of een soa is niets vergeleken met die €5. 

Badge

Voor mijn gevoel is het vrij normaal maar let wel op of ze geen soa’s of dergelijke heeft verder als je hulp nodig hebt of advies horen we het hier wel weer.

 

tekst verwijderd door De Kindertelefoon nav forumregel 6

als de kut zo nat is dat hij niet meer droog te fohnen is dan weet je dat het goed is

Badge

Hoe is het gegaan?

Dit is mijn eerste post op deze site en We beginnen met een banger!

(Ik ben trouwens een jongen van 15)
Dus ik praat regelmatig met een meisje van 13 via snapchat, en gisteren begonnen We best geil tegen elkaar te praten en... ik zal je de details bewaren, maar We kwamen erop uit dat als ik ooit naar haar dorp zou komen (best ver weg) dat We dan seks zouden hebben, het ding Is dat zij (meisje 13) al ontmaagd is en ik (jongen 15) nog maagd ben. Dus ik zou best wat tips willen krijgen hoe dit gaat, idk of het pijn doet, als ik mijn eikel normaal aantikken doet het best veel pijn dus ik ben bang hoe het zal gaan met een vagina....

Laat alsjeblieft tips achter maar ook een mening over dit!!

-G

Ey broeder, ik ben zelf ook 15 en toen ik jonger was en aan mn eikel tikte deed het ook pijn. Maar als je gwn ergens langs beweegt voel je er niks van met wat glijmiddel. Misschien is een pocketpussy wat voor jou bro, daarin ben ik het eerst klaargekomen. (Ik was nog nooit klaargekomen en daarin opeens 5 keer op een dag)

Reputatie 2
Badge +3

Probeer het en als het niet gaat kun je haar kutje likken

 

GROETJZ

Badge

Ga aftrekken dan weet je hoe t voelt

 

daar heb je gelijk in

Badge

Probeer het en als het niet gaat kun je haar kutje likken

 

GROETJZ

dat is ook gw lekker

Badge

Probeer het en als het niet gaat kun je haar kutje likken

 

GROETJZ

dat is ook gw lekker

Dit is mijn eerste post op deze site en We beginnen met een banger!

(Ik ben trouwens een jongen van 15)
Dus ik praat regelmatig met een meisje van 13 via snapchat, en gisteren begonnen We best geil tegen elkaar te praten en... ik zal je de details bewaren, maar We kwamen erop uit dat als ik ooit naar haar dorp zou komen (best ver weg) dat We dan seks zouden hebben, het ding Is dat zij (meisje 13) al ontmaagd is en ik (jongen 15) nog maagd ben. Dus ik zou best wat tips willen krijgen hoe dit gaat, idk of het pijn doet, als ik mijn eikel normaal aantikken doet het best veel pijn dus ik ben bang hoe het zal gaan met een vagina....

Laat alsjeblieft tips achter maar ook een mening over dit!!

-G

gebruik sperma als glijmiddel tenzij je dat nog niet hebt en zij weet al hoe het voelt dus vraag haar voor advies 

Reageer