Beantwoord

Eerste keer seks

  • 4 January 2019
  • 5 reacties
  • 3090 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik vraaf me af he als je nog nooit seks hebt gehad hoe vraag ik dan bijvoorbeeld aan me vriendin als ze seks wil je zegt toch niet
Hey wil je seks?
En ik zie heel veel mensen op dit forum die 1 keer per dag rukken/vingeren is dat normaal ik denk ik 2/3 keer per week soms echt 2 weken niet
icon

Beste antwoord door Anonymous 5 January 2019, 00:05

Bekijk origineel

5 reacties

Over het seks deel weet ik niet echt, maar ik weet wel dat je bij masturberen moet doen wat je zelf fijn vind. Het maakt niet uit hoevaak je het dan doet, zolang je er jezelf goed bij voelt
Ik denk dat het een beetje vanzelf moet gaan en wanneer je denkt dat jullie beide er klaar voor zijn zou je kunnen vragen hoe zij erover denkt
Hey,

Wat een leuke vraag! Natuurlijk is het niet verstandig om naar je vriendin te gaan en te zeggen “Hey laten we seks hebben”. Ik zou er gewoon rustig over praten met je vriendin en erachter komen of jullie er beide klaar voor zijn.

Je vraag over het masturberen: Dat verschilt per persoon! De een doet het elke dag en soms meerdere keren per dag en de ander 1 keer per week. De behoefte verschilt per persoon. Er is dus niet echt een grens wanneer iets normaal of abnormaal is.

Groetjes,
hey, wat @Benny7789 zegt ben ik het mee eens.

je moet pas seks hebben als je er beide klaar voor bent maar ook wanneer het voor beide zo aanvoelt. als het moment daar is merk je het wel.

over het mastruberen, doe wat je zelf lekker vind. laat je niet denken dat het 1x per dag moet omdat andere het ook doen, vind jij het zo goed? dan doe je dat.
Misschien kun je aan haar voorstellen om een stap verder te zetten met jullie relatie.
Je hoeft niet direct met elkaar in bed te springen, doe dat vooral stapsgewijs.
Begin bijvoorbeeld eerst met strelen en leer zo elkaars lichaam kennen.

Reageer