Skip to main content
Hoiii

Deze vraag is voor degene die al eens seks hebben gehad. Ik heb dus al wel het een en ander gedaan maar hoe voelt bij jullie de seks en wat doen jullie meestal en zijn jullie gevers of nemers? Ik ervaar seks als heerlijk, ik trek vaak af en pijp degene en ik ben vaak een gever ik doe liever wat bij de ander dan dat ik wat krijg. 🙂
Hi PriscillaXGizmoXHappy,

ik ben een gay jongen van 16 en mijn eerste sekservaringen waren niet zo fijn om maar een understatement te gebruiken.

Mijn twin en ik zijn toen we 13-14 waren een jaar lang misbruikt door een aantal iets oudere, maar nog wel minderjarige jongens. Wij waren helemaal nog niet toe aan seks. Wel nieuwsgierig, maar das iets anders.

We moesten zo ongeveer alles wat zij wilden met hen en andere jongens en met elkaar doen. You name it, we did it. Je kunt dus gerust zeggen dat wij “gevers” waren, terwijl zij ons “namen”.

We hebben geen fijne herinneringen aan die tijd. Het gekke is wel dat lichamelijk de seks vaak wel lekker voelde, maar toch klopte het niet.

Nadat dat misbruik een tijdje gestopt was, hebben we een vriendje gekregen en daar is de seks veel fijner mee. Het is niet zo dat de ene alleen maar geeft en de ander alleen neemt. Het is een beetje fifty/fifty. We verwennen elkaar en doen eigenlijk alles voor elkaar wat we lekker vinden. We vinden (tong)zoenen lekker en elkaar aftrekken en pijpen en dat doen we dan ook wel het meeste. In het weekend als we bij elkaar blijven slapen en we meer tijd hebben neuken we ook wel regelmatig.

Ik kan wel echt genieten als ik hem klaar zie komen als ik hem aftrek of pijp en dat op zich geeft mij al een heel fijn gevoel, maar ik zie ook dat hij er van geniet als hij aan mijn piemel zuigt en als ik over hem klaarkom. Het is alles bij elkaar dat het zo fijn maakt.

Buiten de seks is het ook echt een heel fijn gevoel dat we er voor elkaar zijn. Ik kan er echt van genieten als ik tegen hem aan kruip als we op de bank gwn stom naar de tv zitten te kijken. Gewoon elkaars warmte voelen, elkaar ruiken en als we elkaar dan aankijken smelt ik. Dat klinkt misschien heel stom, maar dat voelt echt heel goed. Gewoon die arm om je heen en die knuffel en hand door je haar en dat kleine kusje. ‘s Morgens naast hem wakker worden en als laatste hem zien voordat je in slaap valt. Het hoeft niet altijd seks te zijn om goed te voelen ☺️

Als je nog wat wilt weten, vraag je het maar.

Groetjes,

M&M’s

Reageer