Vraag

eerste keer "geweldig"?

• 27 oktober 2016
  • 3 reacties
  • 325 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hello,
Overal bij vragenlijsten waar ik hier kijk zie ik bij de vraag 'hoe was je eerste keer' staan; 'superlekker, geweldig, goed'

Klinkt allemaal heel positief natuurlijk. Maar om eerlijk te zijn was mijn eerste keer echt klungelen hahaha! Het deed pijn, hij was echt heel snel klaar en t was een beetje alles uitvogelen allemaal. Ik had me er echt heel lang op verheugd maar toen het eindelijk zo ver was en hij na 2 minuten klaar was dacht ik eigenlijk 'is dit nou waar ik me zo lang op verheugd heb' hahahaha. Het was echt niet ideaal. Pas na wat meer pogingen en andere bedpartners begon ik er echt van te genieten.
Ik kan toch echt niet de enige zijn met zon ervaring en die niet was van 'wow de eerste keer was echt alles wat ik ervan verwacht had' of ben ik nou gek hahaha!
Was jullie eerste keer echt zo goed, was het echt verschrikkelijk of heb je gewoon nog geen andere ervaringen om het mee te vergelijken?

Ik ben benieuwd!

3 reacties

Haha ik snap je volkomen
Volgens mij is de eerste keer voor velen een rommeltje
Mijn eerste keer was awkward, veel gedoe, heel erg spannend en toch ook wel lekker. Maar in vergelijking met mijn latere ervaringen leek het echt helemaal nergens op.
@alfa77
Dat is dus precies wat ik bedoel.. iedereen zegt 'het was super' maar als ik her vergelijk met mn laatste vriend bijvoorbeeld stelde het echt helemaal niets voor hahahah

Reageer