Skip to main content

Hoi allemaal, ik had 3 week geleden afgetrokken. Ik was op dat moment zo geil dat ik 3x in 1 dag had afgetrokken. Volgende dag toen ik wakker werd had ik herpes op me lippen. Dat ging al 4 dagen mee. Na 4 dagen is het hersteld was er een week geweest. Dus wou ik gaan aftrekken. Toen me spul eruitkwam was het geel en deed het pijn met het lozing van de spul. Het was geel achtig en het stonk beetje. Ik ben bang dat ik ziekte heb ofzo. Ik wil dit niet vertellen aan me ouders. Hopelijk kunnen jullie mij helpen!

Hoihoi, 

Dat gele is gewoon dat er meer urine dan sperm zaadjes in je sperma zit, dat pijn kan ook zijn dat je teveel masturbeert, probeer 1-2x in de week en kijk of het na een maand nog steeds pijn doet, groetjes

-flopflop13 


Erg bedankt voor je reactie. Ik ga zo min mogelijk masturberen of gewoon helemaal niet want ik wil wel dat mn kind gezond wordt geboren. 


Erg bedankt voor je reactie. Ik ga zo min mogelijk masturberen of gewoon helemaal niet want ik wil wel dat mn kind gezond wordt geboren. 

Of je kind gezond geboren word of niet heeft niks te maken met hoe vaak jij masturbeert. Af en toe masturberen is zelfs gezond.


Erg bedankt voor je reactie. Ik ga zo min mogelijk masturberen of gewoon helemaal niet want ik wil wel dat mn kind gezond wordt geboren. 

Dat je masturbeert heeft niks met kinderen te maken, zoals @REME4 hierboven zij is masturberen zelfs goed voor stress enzo, elke man heeft sperma, je kan alleen geen kinderen krijgen als je vrouws baarmoeder is afgesloten, dus ga door met masturberen als je gezond wil zijn…

-flopflop13


Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon.

@Flopflop13 Maar voordat dat gebeurde was me sperma wit dus heb ik geen soa ofzo?


Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon.

@Flopflop13 Maar voordat dat gebeurde was me sperma wit dus heb ik geen soa ofzo?

Nee hoor, dat kan komen door onbeveiligd sex of soms in je dna...


Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon.

@Flopflop13 Maar voordat dat gebeurde was me sperma wit dus heb ik geen soa ofzo?

Nee hoor, dat kan komen door onbeveiligd sex of soms in je dna...

Waarschijnlijk heb je gelijk want vroeger na het aftrekken ging ik altijd plassen dus misschien is het daardoor


Reageer