Vraag

Eerder klaarkomen bij anus dan bij vagina

  • 23 April 2020
  • 5 reacties
  • 1125 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo meiden 

Wat vinden jullie van anaal masturberen, zelf vinden ik het leuker en kom ik sneller klaar. Ik merk alleen nu dat ik steeds grotere dingen moet gebruiken om klaar te komen, in het begin deed ik het met een but plug die ik besteld had, een maandje later probeerde ik een vibrator en dildo. Het leek alsof ik er zo snel aan gewend was dat het niet "speciaal" meer leek en de kik ging er af. Vorige week was ik aan het masturberen toen ik plots de toilet borsten zag, niet allen was deze dikker maar ook langer. Deze heb ik toen gebruikt(kwam heeeeel weinig bloed vanaf achteraf). Ik merkte ook dat ik hem bijna volledig in kon doen maar toen leek het alsof er een soort van muur zat waar ik niet verder kon drukken.

Mijn vraag is nu, heeft één van jullie tips hoe ik er voor zorg dat de kik er bij blijft want ben bang dat ik te grote objecten ga gebruiken en ben bang dat ik straks naar het ziekenhuis moet. 

 

Groetjes xxx


5 reacties

Reputatie 2
Badge +2

misschien anaal masturberen combineren met andere dingen? zoals gewoon vaginaal masturberen?

Misschien is het lekker om een dildo in je kont te doen en de vibrator in je kut. 

Misschien is het lekker om een dildo in je kont te doen en de vibrator in je kut. 

Al geprobeerd, veranderd niet veel.

Op een bepaald moment komt er een bocht en de wc borstel is recht en stijf. Hiermee kom je niet zomaar verder. Je moet eerst oefenen met iets flexibels. Er zijn hele lange dildo's! Over het algemeen moet je eerst diepte oefenen en daarna dikker. 

Oké bedankt, ben gaan proberen met mijn vuist nu en merk dat dit toch echt wel het beste gevoel geeft, past bijna tot elleboog er in👌

Reageer