Vraag

Een zwangerschaps test?

• 5 November 2016
  • 8 reacties
  • 157 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hey, ik ben een jongen van 13, dan zal je je afvragen wat ik nou met zo'n titel moet??
Nou ik zal het uitleggen:
Mijn vorige topic: zonder condoom? Was een dingetje.... maar eva wil nu een test doen, maar welke test is de beste? En wanneer moet je de test gebruiken? Op internet is het niet echt te vinden? En als eva haar ouders er over gaat bellen ben ik er hard geweest? Dus wie kan mij/ons helpen?

Groetjes van dees derp

8 reacties

Hey,

Weet je zeker dat ze zwanger is?
Veel doen meerdere testen voor de zekerheid.
En een streepje is de test doet het, twee streepjes is zwanger (geregeld vergissen mensen zich en denken ze 1 streepje is zwanger)
Zorg dat jullie zeker weten dat ze zwanger is.
Ze kan zelfs naar de huisarts om bloedonderzoek te laten doen om zeker te weten of ze zwanger is.

Jullie kunnen het het beste aan jullie ouders vertellen.
Die kunnen jullie helpen met de keuze hoe nu verder.

Ik wil wel tegen je zeggen:
Het kind is ook van jou. Pak dus je verantwoordelijkheid over het toekomstige kind.

Liefs,
Pheebe
Jullie moeten er samen voor kiezen of jullie het kind willen houden.
Die keuze kunnen jullie het beste zo snel mogelijk maken, maar jullie moeten er wel goed over na denken.
Er zijn talloze opties. Maar het begint met de keuze om het wel of niet te houden.
je kunt bij sommige winkels zoals etos of kruidvat van dat soort apparaatjes kopen die aangeven of je zwanger bent en hoe lang.
misschien daar anders weet ik het niet. In ieder geval daar proberen en het verhaal vertellen dan snappen ze waarom je ze koopt.
hopelijk help ik je hiermee

groetjes
dat verschilt bij elk apparaat, de ene kan na 3 dagen, de ander na 2 weken. Je zult dat even bij de winkel zelf moeten navragen.
vervelend voor je beneenderpgamer als Eva nog geen 14 is zou ik de baby laten weghalen. Eerst met jullie ouders bespreken en die kunnen jullie absoluut helpen.

groetjes
Maar flipje, even een dingetje hoor? Weet je toevallig na hoeveel dagen dat mag?
Ze belde me net en ze is dus zwanger?? Why? Wat kan je er aan doen?? Dit is echt niet leuk! Help me pleas?
Pheebe ja ze is echt zwanger! En we gaan het tegen haar ouders zeggen want ik ga rond 2200 naar haar toe en dan gaan we haar ouders bellen, want die zijn niet thuis, dus dan komt het nog erger aan volgens mij? Maar dat is dus het erge

Reageer