Vraag

Een vraagje?! Voor de meisjes die ervaren zijn.

• 24 december 2016
  • 6 reacties
  • 453 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hoi,
ik ben een jongen en heb een vraagje? Aan de meisjes die het al hebben gedaan, hoelang is de gemiddelde penis die jullie zien?
En wat vinden jullie van 13cm: slap | 21.8cm: stijf??
Alvast bedankt voor het andwoorden.

6 reacties

Op voorhand wil ik alvast zeggen dat je voor een gemiddelde 15 jarige jongen....
Een grote penis hebt
In de realiteit valt het wel mee hoeveel waarde meisjes hechten aan de grootte van een penis. Zeker als je seks wilt hebben met je vriendinnetje of iemand die verliefd op jou is zal ze niet meteen afknappen omdat jouw lul kleiner is dan de gemiddelde die zij gezien heeft. Jij hoeft je daar al helemaal geen zorgen om te maken, 21.8 centimeter in een erectie is verre van te klein.
Mijn erectie is 21 cm en ben bang als ik seks ga hebben met een meid dat het pijn zal doen ben 16
Een meisje let niet heel erg op de lengte, tenzij hij extreem klein zou zijn maar dat is niet het geval dus je hoeft je nergens zorgen om te maken 😉
uit eigen ervaring weet ik het omdat is boven gemiddeld ben kwa lengte dat het niet veel uitmaakt
Lengte maakt bijna geen reet uit... De dikte (omtrek) is erg belangrijk. je kunt wel een Penis van 21 Cm hebben (Belachelijk) Maar heb je een penis van omtrek 8 Cm (Gemiddelde is 8 tot 12) dan voelt ze hem niet. Dan doet het alleen pijn. aangezien de Vagina zelf 8 Cm diep is. Ga je verder dan 8 Cm. Dan duw je alles aan de kant en kan 't na van loop van tijd pijn doen...

Reageer