Een stijve in de klas


  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik zit in de 2e van de middelbare en heb af en toe een stijve in de klas. Ik weet niet hoe het komt want ik vindt niemand bij mij in de klas leuk ofzo. Maar kan je je stijve weer slap krijgen? Het liefst op de meest onopmerkelijke manier die er is

15 reacties

Ik wou je bijna wat gaan aanraden, maar toen zag ik het woord 'onopmerkelijk'. Hm.
Vind het best knap dat je tot nu toe dan nog niet bent betrapt. Wat deed je op zulke momenten zodat het niet zou opvallen?
Ben zelf geen jongen, dus ben benieuwd naar de reacties, ook.

Hermione
Ik doe normaal niks maar het valt op als ik ga staan
Hoi stip,

Heb ik ook wel eens, ben 14, bijna 15. Ga gwn ff met je hand of een paar vingers in je broek en doe hem omhoog, dan zit ie een beetje onder je broekriem en dan valt t minder op. Soms ruk ik ook wel ff in de pauze in de wc als het weer eens zo’n dag is. Dat helpt iig wel. Hoe heb je m normaal, gwn links of rechts?

Ik heb het ook wel eens als ik ga zwemmen en dan steekt die soms naar voren, vooral als je net het water uit komt. Wat ik dan wel eens doe is een speedo onder mn zwemshort. Dan blijft ie plat zitten.

Gr. JJ
Ugh, JJBoy, de gangbare methode hier is toch echt de dode puppy-techniek. Denk aan een langzaam stervende jankende pup in een plas bloed waarvan langzaam het licht in de ogen dooft (ik maak het even heel beeldend want dan ga je jezelf niet tegenhouden) en BAM! weg stijve.
Random stijve krijgen is trouwens heel normaal op jouw leeftijd.
@alfa77,

hoezo is dit de gangbare methode. Ik heb er nog nooit van gehoord. Waar kan ik er meer over lezen?
Same strugle....Ik denk altijd gwn aan dingen die ik nog moet gaan doen en dan gaat het weg
Heyy,

Zelf ben ik geen meisje, maar mijn vriend had hier ook een tijdje last van. Lijkt me best vervelend als je zo een random stijve krijgt en er geen raad me weet. Mijn vriend heeft van alles geprobeerd en het volgende hielp echt. En dat was was "Denken aan een meisjes die je met een beugel pijpt en vervolgens super hard in je kruis bijt, of denken aan het pijnlijke gevoel die je krijgt als iemand je kei hard in je ballen trapt.
Ik hoop dat mijn tips een beetje helpen.
Veel succes ermee!

Theylovefancyy
Wat alfa al zei: denken aan slechte en minder leuke dingen!!
op dit soort momenten is een meisje zij zooo chil. ik kan fantaseren wat ik wil 🙂.

maar idd wat alfa77 zegt denk aan wat ranzigs. iets waar je echt van afknapt bij een lelijke vrouw of man waar je het mee doet.
dat werkt bij mij als ik niet wil dat daar benede wat gebeurt.

nja suc6 kan gebeuren.
@JJBoy ik bedoel dat de gangbare methode is om aan iets zieligs of weerzinwekkends te denken.
Denk aan iets wat niet leuk is of iets dergelijks zoals de rest al zegt, werkt bij mij ook
Gwn piemel omhoog doen in broek ziet niemand hem
Badge

@icehockeyboy10 gwen jezelf aftrekken in de klas dat voorkomt de volgende stijve in de klas en de meiden vinden het ook nog eens geil! :thumbsup:

Komt door de aanmaak van hormonen die je als tiener niet onder controle en dus gebeurt dat wel eens.

Het best is als het gebeurt er een klap op te geven wat zeer onprettig aanvoelt en de erectie zal eindigen. Meestal gebeurt het op de meest ongepaste moment.

Wat helpt is bv doe een jeans aan ipv een jogging omdat een jeans spant en het dus lastig is om een erectie te zien terwijl een jogging losjes is en dus alle ruimte heeft. 

Ik ben een transseksueel meisje en heb hier ook enorm veel last van omdat als jongen maak je testosteron aan wat geslachtshormonen zijn maar omdat ik transseksueel ben krijg ik een kuur van oestrogeen wat een boost geeft.

Mannen maken testosteron aan terwijl vrouwen oestrogeen in de eierstokken maar ben van lichaam geboren als man dus heb geen eierstokken en voor mij helpt een tik in mijn kruis zeer goed omdat het doet een beetje pijn maar het geprikkeld gevoel verdwijnt dan ook en wat ook helpt als het gebeurt is knijp in de ballen met je nagels dit voelt zeer onprettig en de erectie zal eindigen 

Badge
je moet vaker masturberen dan hij zal niet zo vaak uit zichzelf stijf zijn 

Reageer