Vraag

Een stijve hebben en niet weten wat er aan te doen

  • 11 January 2022
  • 9 reacties
  • 597 Bekeken

Reputatie 7
Badge +7
  • Vaak actief
  • 424 reacties

Ik krijg heel vaak onverwachts een stijve in de klas en het is best vervelend, ik probeer het te verbergen maar dat lukt niet altijd. Ik ben bang dat mensen het zien en er iets over gaan zeggen, het steekt ook heel erg uit en ik weet niet wat ik kan doen. Hebben jullie misschien tips wat je allemaal kan doen

 

Groet, Kishan 


9 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Julian jij bent echt een 😊

Reputatie 7
Badge +17

Hoi kan gebeuren  ik heb het ook 2 keer gehad dat het ook helemaal niet goed uitkwam en echt zó niet oké voelt. Maarja ik heb ergens gelezen dat als je je schaamt dat dat ook een soort spanning is en je lijf reageert daar dan op . En dat klopt wel want het was toen ik me erg schaamde en dan komt dat er nog bij.  Maar het is dus iig niet abnormaal ofzo. Ik denk zelf volgende keer aan iets heel vies gaan denken misschien trekt het dan weer in.

Grtz en liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +7

Ik heb zelf heel vaak een stijve in de les en ik ga regelmatig in de pauze gewoon ff naar de wc om af te trekken. Klinkt misschien raar maar ik ben er dan wel voor de rest van de dag vanaf en het is nog lekker ook😂

 

 

Hi, Anoniempie321

 

Dat is best wel een goede oplossing als je een stijve heb en dan naar de wc gaat om te ga a aftrekken, alleen moet ik wel zeggen dat ik het nooit op school doe omdat je makkelijk betrapt kan worden maar wel een hele goede oplossing. 

 

Groet, MCES

Reputatie 7
Badge +7

Hii

 

Een stijve op een vervelend moment is inderdaad niet fijn.. Echter is het zo dat het bij de pubertijd hoort. Je kan er vrij weinig aan doen.

Als je merkt dat je een erectie krijgt is het beste wat je kan doen het gewoon negeren en je gedachtes verzetten. Ga bijvoorbeeld denken aan wat je vandaag nog voor lessen hebt of wat voor huiswerk je nog moet maken. Dan gaat het vanzelf weer over.

 

Groetjes,

NaamNietBekend

 

Het NaamNietBekend, bedankt voor je tip. Ik ga het proberen, maar ik moet wel zeggen dat het heel vervelend is om elke keer een stijve te hebben. Stel dat ik in de klas zit en rustig zit op te letten en opeens krijg ik een stijve en iemand ziet het. Wat ga ik doen. Maar ja ik probeer het wel.

 

Groet, Kishan

Het helpt bij mij heel erg om mijn buik in te houden dan gaat hij altijd snel weer omlaag. Ik probeer hem altijd omhoog te leggen tussen de rand van mijn onderbroek en broek dan staat het helemaal recht en steekt hij niet naar voren

Ik heb zelf heel vaak een stijve in de les en ik ga regelmatig in de pauze gewoon ff naar de wc om af te trekken. Klinkt misschien raar maar ik ben er dan wel voor de rest van de dag vanaf en het is nog lekker ook😂

 

Reputatie 6
Badge +5

Hey!

Ik heb hier zelf weinig ervaring mee (hehe). Daarom heb ik even een goede site opgezocht. Hier zal je vast iets aan hebben!

https://nl.wikihow.com/Een-erectie-verstoppen 

Hoop dat t beter gaat! JOE

Hii

 

Een stijve op een vervelend moment is inderdaad niet fijn.. Echter is het zo dat het bij de pubertijd hoort. Je kan er vrij weinig aan doen.

Als je merkt dat je een erectie krijgt is het beste wat je kan doen het gewoon negeren en je gedachtes verzetten. Ga bijvoorbeeld denken aan wat je vandaag nog voor lessen hebt of wat voor huiswerk je nog moet maken. Dan gaat het vanzelf weer over.

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Meestal is het helemaal niet waar dat mensen het dan zien, dat je een stijve hebt. 

Probeer er vooral niet aan te denken en door te gaan waar je mee bezig bent, denken aan iets totaal '’niet geils'’, die stijve gaat vanzelf weer weg.

Reageer