Vraag

Een knuffel of kussen berijden

  • 11 October 2018
  • 5 reacties
  • 18058 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey,
Ik hoor heel vaak dat het echt lekker is om een knuffel of kussen te berijden, maar hoe doen jullie dat? Ik heb het zelf weleens geprobeerd, maar het lukt mij eigenlijk niet om te bewegen, want dan beweegt alleen de knuffel of het kussen en zit mijn vagina gewoon stil. Ik voel er daardoor ook niks van. Heeft iemand tips?

5 reacties

Heyy, tweede post waarop ik voor je reageer haha, je moet gewoon je kussen op de zijkant neerleggen (zodat het kussen niet plat ligt maar iets hoger komt) en dan je benen ver genoeg spreiden zodat je er een soort van op steunt met je vagina. Je kan dan gewoon met je handen op de voorkant van het kussen duwen zodat ie niet beweegt en dan gewoon naar voor en achter bewegen.

Ik vind het zelf niet heel speciaal maar stuur maar wat jij vond 😉

xx Roos
ik pak altijd een stukje van mijn deken en dan ga ik op mijn buik liggen met dat stukje op mijn vagina, het moet wel een dik stuk zijn (is fijner) en dan ga ik gewoon bewegen met mijn heupen❤🤷🏼‍♀️ soms wat heftiger
Reputatie 1
Badge +1
ik doe altijd met het hoofd van mijn knuffel
Reputatie 1
Badge

Ik doe het altijd op een speelbal of op een strandbal, door de wrijving van de bal tegen mijn kutje krijg ik meerdere orgasmes maar met een knuffel deed ik het ook al eens maar daardoor kreeg ik niet zoveel orgasmes.

Badge

Hey! Ik ben een meisje van 14 en ik doe het bijna elke dag met mijn kussen! Maar mijn leuke gevoel is altijd direct weg! Heeft misschien iemand tips hoe je het langer kan doen?

 

Reageer