Een geile fantasie over een goeie vriendin

  • 19 April 2019
  • 5 reacties
  • 790 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb over een goeie vriendin die robine heet eens een geile droom gehad. Terwijl ik niks voor haar voel maar eigenlijk is ze wel superknap
Dus ik droomde dat ze een bloesje aanhad met daaronder een kort rokje. Ik zat naast haar en opeens deed ze haar bloesje uit en ze toonde haar bh en zei ze wil je eens zien wat er onder zit schatje. En nog voor ik kon antwoorden deed ze haar bh los en zag ik haar borsten. Opeens deed ze ook haar slipje uit maar haar rokje liet ze aan. Toen begon ze aan mijn broeksriem te prutsen en deed mijn rits open en pakte mijn stevige lul eruit en zei neem mij eens goed . Ze ging boven op mijn pik zitten en begeleiden het bij haar naar binnen. Ze pakte mij vast aan mijn schouders terwijl ze hard op een neer begon te gaan. Ze hijgden en kreunden van genot ze riep oooh yes ahhhhhh laat me komen harder harder spuit mij lekker vol.
Na 5 minuten begon mijn pik te gloeien. Ze ging van mij af pakte mijn penis en stak die tussen haar twee borsten en ik ging terwijl op en neer met mijn penis . En even daar na geeft ze mij een heerlijke prostaatmassage en na vijf minuten spoot het sperma uit mijn pik het blief mazr stromen . Ik had nog nooit zoveel sperma geloosd

5 reacties

Hey Sp17

Je hebt een erotische droom gehad over een vriendin, waar je verder geen gevoelens voor hebt. Ik vermoed dat je hormonen het even overgenomen hebben. Het is niet ongebruikelijk dat dat gebeurt vanaf de puberteit.

Zat je nog met vragen?

Groetjes
Kenshin
Hey Sp17

Zelf ben ik 14 en heb zelf ook wel eens zulke dromen gehad. Het is totaal niet raar en je hoeft je er niet voor te schamen. Niemand zal er toch ooit achter komen wat je droomt 😉
maar zou ik het haar vertellen of het gewoon laten
Aangezien je niet met opzet over haar gedroomd hebt, zou je ervoor kunnen kiezen om dit voor jezelf te houden. Als je echter vermoedt dat je je beter zal voelen nadat je dit met haar besproken hebt, zou je dit met haar kunnen delen.

Praat je met die vriendin wel vaker over persoonlijke onderwerpen?

Gr. Kenshin
Reputatie 1
Badge

maak die fantasie werkelijkheid en vinger haar hard

Reageer