Beantwoord

Durf niet klaar te komen

  • 23 February 2019
  • 13 reacties
  • 7205 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey, Ik masturbeer mezelf graag alleen altijd op het toppunt stop ik, want ik durf niet klaar te komen. Ik heb dan het gevoel dat ik moet plassen. Kan iemand me helpen?

icon

Beste antwoord door Anonymous 25 February 2019, 05:35

Bekijk origineel

13 reacties

Heyy charlotte, ik ben misschien wel een jongen maar ik heb wel een tip; probeer te masturberen op de wc of in de douche/bad. Want als je dan klaarkomt kan alles eruit wat moet. Ik heb gehoord dat masturberen ervoor zorgt dat je ernaar moet plassen, maar ik weet wel zeker dat als je klaarkomt er geen plas uit komt! Als je vriendinnen hebt waar je vaak over sexualiteit praat, vraag hun voor raad. Graag gedaan! - Gregor

Idd kan het voelen als plassen, maar probeer gewoon mee te gaan in dat gevoel en het te laten gaan. Het voelt als plassen, omdat bij een orgasme dezelfde spieren worden aangetrokken als bij plassen. Maar mijn tip is dus gewoon doorgaan, hoewel ik eerlijk moet zeggen dat ik t ook lastig vind. Maar je kan voor de zekerheid altijd nog handdoeken ofzo onder je leggen
Ik moet dan ook vaak plassen. Tip doe het op de wc

Vaak voelt het alsof je gaat plassen. Maar maak je gaan zorgen: In het spul dat uit je komt zit (bijna) geen plas. je kan het idd op de wc doen.  Groetjes !!

Waarom stoppen als je plassend gaat klaarkomen plas is echt niet vies hoor integendeel leg er gewoon een handdoek of zo onder en laat je plas lekker lopen  niks is zo lekker als plassend klaarkomen. Ik plas altijd  al op voorhand expres een beetje als ik mij vinger soms zelfs in mijn onderbroek soms gewoon tijdens het vingeren op mijn hand echt zalig.

Badge

misschien is het wel geen plas ik zou zeggen ga gewoon door als het wel zo is en je vind het vervelend kun je andere maatregelen nemen

Badge

Heb er ook een beetje last van. Uiteindelijk neemt m’n arm t over maar vind t zeker lastig om het echt te doen en door te gaan. Ik stop vaak midden in mijn hoogtepunt.

Reputatie 1
Badge

Hey, Ik masturbeer mezelf graag alleen altijd op het toppunt stop ik, want ik durf niet klaar te komen. Ik heb dan het gevoel dat ik moet plassen. Kan iemand me helpen?

ik heb zelf altijd naast me een tampon of maandverband liggen mocht ik een beetje plassen kan ik het daaraan afvegen (het is klein en neemt veel op)

Gewoon een handdoek erbij pakken om op te plassen en je volledig overgeven aan het plasgevoel zodat je klaarkomt plassen is niet vies of raar maakt het juist lekker ik plas altijd expres kleine beetjes als ik masturbeer en kom vaak plassend klaar.

Reputatie 4
Badge +1

Waarom durf je eigenlijk niet klaar te komen?

Badge

Plas is toch niet vies, wij doen daar wel eens spelletjes mee, zo geil. Als mijn vriendin zich met het zuigertje klaarmaakt komt er soms ook squirt uit...

Reputatie 7
Badge +4

@sinaasappel prc, het is eerder geil dan dat het vies is

Dat is het sperma gewoon doorgaan

 

Reageer