Vraag

Durf ik niet te vingeren

• 24 december 2016
  • 8 reacties
  • 392 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Heyy

Ik heb een vriend om hulp Gevraagt omdat ik heel onzeker ben en hij zij dat ik moet proberen te vingeren en ik wou het proberen en ik probeerde het en toen moes ik overgeven hij zegt dat ik over gevoelig ben en det ik naar de dokter moet en het gaat nu echt niet meer en ik ben echt bang kan iemand me helpen

8 reacties

Heei,
Hoe oud ben je als ik vragen mag?
Vind je het idee van vingeren niet leuk? Dan moet je er gewoon niet aan beginnen, komt later wel, tijd zat om jezelf te ontdekken je hoeft niet bang te zijn. Ik denk niet dat je overgevoelig bent, ik zeg even wat vreemde dingen nu, was je wel opgewonden (nat)? Want misschien wou je vinger gewoon er niet in en deed het zeer. Succes ermee!

Groetjes X
Wat ik denk te kunnen opmaken uit dit verhaal is dat je waarschijnlijk nerveus/bang was
Je hoeft niet bang te zijn
Als je dat bent kan je er ook niet van genieten wat de bedoeling is
Miss kan je is iemand anders het laten doen
Is miss minder eng dan je eigen vingers
Keepgoing ik ben 12 nee ik ben bang dat het pijn doet maar hij heeft verteld dat z'n vriendin erbij was dus en ik schijf zo raar omdst ik bang ben voor de ontmaagding en hij zei dat je dan moet vingeren en ik was wel nat maar ik trilde en klapperde helemaal van spanning maar ik weet dat ik nog lang niet ontmaagd hoef te worden maar ik durf het gwn niet als iemand zo naar me kijkt schaam ik me al
Angovis ik was heel bang ja maar andere die doen het misschien te hard
Het kan zijn dat ik je verhaal verkeerd interpreteer, maar als je je vingert om van je onzekerheid af te komen kan ik je 1 ding vertellen; dat gaat niet werken. Je moet het doen omdat je ervan geniet, iets wat bij jou blijkbaar niet het geval is aangezien je er zo zenuwachtig van wordt dat je moet overgeven. Als je wat meer zelfvertrouwen wilt zijn er andere dingen die beter helpen.
Lissa wat dan ben je ene jongen of een meisje
En die vriend heeft me ook in de steek gelaten
Maar kijk ik ben heel erg onzeker daar ben ik vanaf maar ik ben juist onzeker over m'n lichaam
Dus ook over m'n jeweetwel en ik word heel snel geil en dan raak ik op een of andere manier in paniek en dan ga ik aan m'n Clit zitten maar dan word het erger en daarom wil ik vingeren

Reageer