dunne meiden

  • 26 June 2022
  • 9 reacties
  • 479 Bekeken

Badge
  • Net nieuw
  • 4 reacties

Hey ik heb een vraag,

 

Willen jongens dunne meiden enzo? Bc ik ben best wel insecure over mijn lichaam en ik hoor altijd dat jongens van die meiden willen met grote billen platte buik etc.

 

Thxx alvast <3


9 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Joy, 

een lichaam met “een platte buik en een dikke kont” is voor de ene jongen een pluspunt en voor de andere een minpunt, maar voor de derde jongen maakt het helemaal niks uit. 

Meeste jongens willen een qua uiterlijk gewoon dat jij voor jezelf goed zorgt en dat je hygiënisch bent. Qua dun en dik, zou ik zeggen dat de meeste jongens gewoon een meid willen die op gezond gewicht is (niet superdun/dik, wat dunner of wat dikker is vaak oke)

Als laatst herinner ik je eraan dat persoonlijkheid toch het aller-allerbelangrijkste is. 

Groetjes!

 

Reputatie 2
Badge +2

ik ben zelf een jongen, een dikke kont vind ik zelf wel lekker. En als iemand stevig is gebouwd dan is het al goed voor mij. Maar mensen die bijna obesitas hebben gaat voor mij wel iets te ver.

Badge

heel erg bedankt, dat had ik even nodig :)

Reputatie 3
Badge +4

hey, joy

ik ben een jongen en houd juist liever van een kleine kont en niet al te dikke tieten, wel heb ik het liefste dat ze niet dik is maar zolang ze goed voor zichzelf zorgt maakt het allemaal niet heel veel uit. ik denk dat er meer zijn die er zo over denken

 

hoop dat dit je gerust stelt

 

MVG, annoniemejongen

Badge

Hey joy, 

dit is niet altijd waar. Ik zelf ben van mening dat als je het innerlijk mooi vind dat ze zelf ook prachtig is. 
 

mijn vriendin is niet dun, ze vind het zelf niet mooi maar ik vind dat van wel. Sws werd ik verliefd op haar innerlijk want ik heb er op snap ontmoet en had niet vaak een goeie foto gezien. 
 

ik hoop dat je hier ook wat aan had 

Badge +1

kvind zelf da meestal jongens een lichaam wille da perfect is kpersoonlijk vind da ieder lichaam perfect is dun dik maakt ni uit  tis belangrijk da je gezond bent maar tis ook ni bedoeling da je een crop top gaat drage waarvan de dinge da mense ni wille zien da je dan wel ziet en da nog steeds doet

like kzelf bn heel blij me men lichaam en mense zegge dak ook wel een mooi lichaam heb enz ook bij andere plekke zoals kont, borste enz dus kben ni onzeker ofs 

 

Als je er gezond uitziet is dat al genoeg, want jongens gaan je mooi vinden als ze je leuk vinden.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi

Ik val niet op meiden, maar ik zie waarom je dit denkt.

Dun, grote borsten, grote billen, brede heupen etc. zijn al eeuwen de schoonheids standard van vrouwen. Het kan dus inderdaad zijn dat jongens snel verliefd worden op meiden die daaraan voldoen. Maar er zijn ook genoeg jongens die zich daar niet eens op richten. Sommige vinden iets heel anders juist mooi, sommige vallen op het meisje zelf, waardoor ze alles aan het meisje mooi zullen vinden.

ik denk trouwens dat jongens die op dunne meiden “vallen” trouwens ook iets meer richten op het trots kunnen zijn dat ze zo een ‘lekkerding’ hebben, liever dan dat ze echt schik met het meisje hebben, maar dat feitje horen veel mensen liever niet!

Badge +1

Als je er gezond uitziet is dat al genoeg, want jongens gaan je mooi vinden als ze je leuk vinden.

ni elk jonge

Reageer