Vraag

droom over zoenen met een meisje

  • 4 May 2020
  • 8 reacties
  • 466 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey guys, 

Ik had vannacht een droom. Ik zoende met een meisje (ben zelf ook een meisje) en ik vond dit eigenlijk wel leuk. (In mijn droom dan). Elke keer als ik nu denk aan zoenen met een meisje krijg ik zo een vreemd gevoel in mijn buik. Ik heb nog nooit gezoend. Niet met een jongen en niet met een meisje. Ik ben voor zover ik weet ook nog nooit echt verliefd geweest. Ik heb wel is een vriendje gehad maar dat was niet echt. Laatst date ik wel een jongen en die vond ik wel echt leuk maar of ik nou echt verliefd was weet ik niet zeker. 

De reden dat ik deze droom had was denk ik omdat ik een paar dagen eerder te horen kreeg van een meisje dat ze me misschien leuk vindt. Uiteindelijk vond ze me toch niet leuk. 
 

Ik weet dat het hartstikke normaal is om lesbisch of homoseksueel te zijn. Mijn moeder bijvoorbeeld heeft ook een vriendin en daar ben ik ook helemaal oké mee. Maar ben ik nu zelf lesbisch of misschien bi? Ik weet het niet meer kan iemand me helpen? 
 

Groetjes.

Ps: ik ben 13


8 reacties

Hoi

 

Je geaardheid zal je zelf moeten uitvissen :slight_smile:  Wacht gerust af tot wie je je aangetrokken voelt, zonder je gedwongen te voelen jezelf een labeltje te geven. Zulke labeltjes kunnen daarbij doorheen je leven nog veranderen. Als het je trouwens prettig lijkt om met leeftijdsgenoten te praten over dit onderwerp, kan je hier terecht, en op Jong&Out.

 

Gr. Kenshin

Reputatie 2
Badge +1

Hi, 

 

Ik had laatst ook precies hetzelfde, een droom dat ik met een meisje zoende die me leuk vond. Ik snap waar dat vandaan komt: je bent jong en je moet jezelf nog ontdekken. 

Mijn advies is eigenlijk om het tegen haar te vertellen (als je dat nog niet hebt gedaan) en ook te vertellen dat je een vreemd gevoel in je buik krijgt, lijkt me wel zo eerlijk. En het niet al te veel aandacht geven, anders word je nog gek ;)

Update: ik ben er achter, ik val op meisjes :)

Update: ik ben er achter, ik val op meisjes :)

Hallo Lask, ik heb deze droom ook gehad ( zoenen met een meid terwijl je nooit gezoend hebt met een meid). 

Zou ik mogen vragen hoe je er achter bent gekomen?

ik ben bij mij zelf benieuwd wat ik ben.

 

dankjewel alvast.

Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon.

@BellaBelangrijk Hoi,

Ongeveer een half jaar later werd ik verliefd op een meisje. Ik had daarvoor met 2 jongens gezoend en dat voelde niet helemaal goed ofzo maar ik wist ook niet hoe het moest voelen dus ik had geen idee. Op een gegeven moment werd ik verliefd op mijn beste vriendin. Na een halfjaar heb ik het aan haar verteld en ze vond mij niet leuk. Toen heb ik daarna met iets van 3 meisjes gezoend en met 1tje ook wat gehad. Dat voelde helemaal goed en nu kijk ik niet meer om naar jongens maar alleen naar meisjes. 

Ik denk dat je gewoon moet wachten tot dat je iemand leuk gaat vinden en voor nu je opties gewoon open zetten.

groetjes 

 

Reputatie 3
Badge +3

Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon.

@Lask Hee, wat super om te horen dat je er zo achter gekomen bent. Ben je nog vriendinnen met je beste vriendin? 

Jup. Na dat ik het had verteld was het helemaal oké en we waren sowieso altijd heel open over alles dus ook over dit. De laatste tijd groeien we wel een beetje uit elkaar maar dat heeft niks te maken met dat ik verliefd op haar was. 

Reputatie 3
Badge +3

Heel fijn om te horen, dat uit elkaar groeien gebeurt inderdaad gewoon. Kan je weinig aan doen.

Reageer