Vraag

droogneuken zus

  • 28 May 2023
  • 3 reacties
  • 3060 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Hey even wat over mij zelf ik ben zelf 14 toen dit gebeurd denk ik 13/12 mijn zus 15 ik ben altijd al heel erg bezig met sex geweest ben ook altijd geil

Toen ik 9 was en mijn zus 11 sliepen wij een keer in een tent en we gingen daar elkaar beffen en pijpen en ook nog een ander verhaal we gingen dus een keer met zijn 2en bij onze oom en tante logeren en zij begon aan mij te zitten en uiteindelijk ik ook aan haar en toen begon ik haar te zoenen en haar te droogneuken en ik probeerde toen telkens verder te gaan en haar te vingeren maar ze trok steeds mijn hand weg ik vond het droog neuken ook heel lekker dit is ook voor een 2de keer gebeurd op vakantie toen we op een aparte kamer samen sliepen hetzelfde was toen gebeurd maar we deden alsof we in slaap waren gevallen en lieten elkaar dingen doen zoals weer droogneuken

mijn vraag is nu of dit slecht is want het voelt lekker en we wouden het allebei en ik misschien is het slecht maar hebben jullie tips om misschien een stap verder te gaan en dat zij dat ook wilt zonder sex maar gewoon vingeren of elkaar beffen of pijpen?

 

(tekst aangepast door de Kindertelefoon in verband met forumregel 6. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.)


3 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Of moet ik dit helemaal niet meer doen?

Wat denk je nu eigenlijk zelf? Eerst een topic over kamp, dan droogneuken met zus en droogneuken met neef… het komt niet echt heel geloofwaardig meer over vind ik. Denk dat het eerder een soort fantasie van je is en dat je het graag zou willen?

Maar nogmaals, het is familie, dat moet je niet willen!!! Ga er vanuit dat je het nu inmiddels wel begrijpt.

Reputatie 7
Badge +4

De andere 2 kunnen nog wel. Maar dit kan echt niet door de beugel, niet meer doen

Reageer