Vraag

Dreiging

• 29 december 2016
  • 7 reacties
  • 227 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hallo, ik ben een meisje van 16.
een paar dagen geleden werd ik gedm't op insta door een onbekend persoon. hij stuurde naaktfotos en zei dat ik hem kende ergens van. ik ken hem alleen niet. hij heeft een stuk van een screenshot gestuurd en zei dat t mijn foto is. klopt, ooit ben ik een keer bedreigd om een foto te maken. dat is die foto ( het staat niet online ). die jongen weet alles over me en zegt een vriend van mij te kennen en dat hij alles heeft doorverteld. alleen mijn vriend kent hem niet. nu blijft hij dreigen dat het uit de hand gaat lopen, hij mijn leven gaat verpesten, ik ga t allemaal wel zien. ik heb geen idee wat ik moet doen, ik weet alleen dat hij enorm veel over me weet en een naaktfoto heeft. alsjeblieft, help me.

7 reacties

GEEN naaktfoto's sturen ingeval en als ik jouw was zou ik aangiften doen politie kan wel wat doen

Grtz D.S.C.B.
Hallo meisje16x,

Wat wil die jongen met die foto gaan doen? Kun je zien aan die foto of jij het bent? Weet die jongen wel echt wat van je? Is hij bevriend met die jongen die jouw eerder heeft bedreigd? Is het niet dezelfde jongen?
Ik weet niet wat voor advies ik moet geven, sorry.

Heel veel succes, doe voorzichtig!
Groetjes X
euhm hij zegt dat t uit de hand loopt en dat hij mijn leven gaat verpesten dus online helemaal gaat delen. mijn hoofd staat niet op de foto, alleen mn borsten. de jongen die mij toen heeft bedreigd zal het waarschijnelijk niet doen. hij heeft al problemen met de politie gehad... en als hij contact met me zal opnemen op welke manier dan ook kreeg hij een celstraf. waar de foto vandaan komt weet ik niet. ik reageer niet meer op hem maar hij zegt nu ; waar maak je je druk om? het zijn toch niet de jouwe daar zijn ze te mooi voor. maar verspreiden gaat hij wel doen zegt hij. maar dankjewel! x
Dan moet je echt nu actie ondernemen want later als je wilt werken en een solisitatie heb dan kijken ze naar je social media accounts en soms komen ze dan op zulke dingen ik ken iemand die dat dus heeft meegemaakt nou het was een leuk persoon maar door zulke k*t streken kon hij niet aan werk komen dus nu moet je maar de politie erbij halen maar eerst je ouders als zij er niet van weten
Veel sterkte met dit
Reputatie 7
Badge +17
Kun je hem blokeren/reporten op instagram?

"Gellukig" dat je niet herkenbaar op de foto staat. (Iemand zou je kunnen herkennen , maar dan zou diegene jou naakt moeten hebben gezien in het echt)

Voortaan geen naaktfoto's meer sturen.

In ieder geval succes.
Als je niet herkenbaar bent op de foto
Is er dus ook geen bewijs dat jij het bent
En maakt het dus eigenlijk vrij weinig uit
Zou hem gewoon blokken en fijn door met je leven

Reageer