Vraag

Douchen na de voetbal

  • 1 September 2019
  • 4 reacties
  • 3223 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo

Ik heb even een vraagje. Bij ons op de voetbal moeten we altijd douchen waar ik geen problemen mee heb. De kinderen warme ik douche die gaan ook altijd aftrekken onder het douchen en komen klaar. Gisteren na de wedstrijd gingen 3 kinderen dus klaarkomen in elkaars mond en slikten het door. Serieus? Ik schrok echt aangezien hun hetero zijn. Mijn vraag is dus, moet ik hier ook aan mee doen en is dit normaal? En wie zoiets ook heeft?

4 reacties

Reputatie 2
Badge +2
Als je het geil voelt en goed bij voelt zou ik het doen 😂🤣 als je het over wilt hebben zeg het ❤😂
@Anoniem2 Hoe oud ben je?
als je het fijn vind doe je gewoon mee wil je het liever niet of twijfel je doe het niet. Ik heb dit nog nooit gehad dus kan ook niet echt zeggen of het heel normaal is met “vrienden”
Hoi

Hoewel ik dit soort situaties wel vaker voorbij zie komen op het forum, vind ik het gedrag van sommigen in de kleedkamer vrij ongewoon. Tegenover andere groepsleden lijkt het me van respect betuigen om voor intimiteiten privacy op te zoeken, zodat er in de kleedkamer geen ongemakkelijke sfeer heerst.

Moest je de moed hebben om er wat van te zeggen, is dat een optie. Moest je je liever stil houden, lijkt het me in de eerste plaats van belang om niet in te gaan op voorstellen waar je je ongemakkelijk of niet fijn bij voelt.

Groetjes
Kenshin

Reageer