Vraag

douchen met jongens

  • 2 January 2020
  • 7 reacties
  • 1536 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Hoi, ik ben 15 jaar oud had een vraagje.

Ik heb nog nooit een jongen van mijn leeftijd naakt gezien. Niet dat ik er echt behoefte aan heb maar stel dat ik volgend jaar bij de club moet douchen. Ik weet dus niet wat andere jongens van mijn penis enzo denken. Ikzelf heb een stijve penis van ongeveer 17cm en slap, nooit gemeten maar ik denk iets van 13 cm. Dat is niet heel klein volgensmij maar toch blijft het wel iets kwetsbaars. En wat als ik opeens een stijve penis krijg?? En wat doen jullie met jullie schaamhaar want dat vind ik ook een vraag, halen jullie het helemaal weg, of trimmen jullie het of laten jullie het gewoon lang groeien.Ā 
Ā 

Ik hoop dat ik serieus antwoord krijg van jongens die hier al ervaring mee hebben. Alvast bedankt!


7 reacties

Beste, Jongen15anoniem

Ā 

Ik denk dat je je er geen zorgen over hoeft te maken, als je stijf zou worden dan maak je er gewoon een grapje van! Het is heel normaal dat dat gebeurd dus maak jeĀ geen zorgen.Ā 
Over het schaamhaar moet je gewoon doen wat je zelf wilt, de meeste jongens (in mijn ervaring) doen er niks aan, of scheren het af en toe een beetje bij. Doe wat je zelf fijn vindt!Ā 
Ā 

groeten,

Takeda

Hallo Jongen15anoniem :)Ā 

Iedere jongen heeft weleens dat zijn penis stijf wordt op ongemakkelijke momenten. Je kunt dan proberen het te verbergen als je er echt voor schaamt dus bijvoorbeeld klemmen tussen je benen of omdraaien zodat mensen het niet zien. Ik scheer mijn schaamhaar nog niet aangezien het nog wat donshaartjes zijn maar je moet doen wat je zelf wilt.

-Dr8gon99

Ā heyyĀ 

je je daar geen zorgen over waarschijnlijk heeft 80% van de groep wel eens een stijve op een award moment heb dit zelf eens gehad in de bubbelbad in een open aar zwembad , was ook best ongemakkelijk hoe minder je eraan denkt hoe sneller hij weggaat.


Daar hoef jij je geen zorgen over te maken ik zit ook op voetbal en we douche na trainingen en wedstrijden gewoon naakt en bijna iedereen heeft een stijve en ook schaamhaar hoort erbij

Reputatie 5
Badge +5

Als je denkt een stijve te krijgen moet je gewoon aan school denken of de belastingdienst of aan Donald TrumpšŸ˜‰

Badge

Psst mischien raakt hij wel opgewonden van donald trump

Badge

Je moet er niet bang voor zijn bij ons in het team doen we het juist voor de grap en anders maak je er gewoon een grap van en schaamhaar moet je zelf weten maar ik zou het in ieder geval niet helemaal weg halenĀ 

Reageer