Vraag

Douchen bloot jongens in een uitwedstrijd uitgelachen

  • 6 April 2019
  • 8 reacties
  • 24196 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2
Ik voetbal in de C team jongens van 13 en 14 jaar. Bij ons club zitten er alleen witte blanke jongens. Niemand bij ons doucht met een boxer aan dus naakt. Dat is bij ons verplicht trainer houdt toezicht en douche ook bloot mee.
🤐
Nu was er een uitwedstrijd tegen een zwarte club met veel Turken, Maroc boys. Zij hadden gewonnen met 3-2 en er was bij hun een overwinnings sfeer. We waren in de grote gezamenlijke kleedruimte en wilden ons dus naakt douchen. Onder de douche hadden die van de andere club hun boxer aan. Ze lachten ons uit en wezen naar onze blanke piemel. Kijk Die hebben allemaal een kleintje whaa zo dus. Een jongen had oranje schaamhaar die werd ook in de zeik genomen. Een andere jongen kreeg een spontane stijf pik van de stress en opwinding onder de douche. Toen werd er heel hard lacherig geschreeuwd
🧐
Gelukkig hoorde onze trainer dat kreeg alles mee en die greep in. Die stond in zijn blootje nu voor de jongens.
Hij zei opscheppen over een grotere hebben is bullshit.
Jullie hebben jullie boxers nog aan dus kunnen jullie doen alsof die van jullie groter zijn. Jullie zien nu mij een volwassen blanke man naakt met een gemiddelde Europese lengte 10 cm slap en 15 cm stijf. Mijn spelers sommige hebben al een evengrote als mij.. andere moeten nog groeien ook penislengte. En die jongen met die erectie dat is heel normaal. Je hebt een piemel om te pissen maar ook er kan ook sperma eruit als die in erectie is. Vrouwen weten dat en lachen er niet om een blote man. Maar jullie zijn best kinderachtig. Dat jullie schamen okay dat kan of voor jullie islam geloof niet naakt mogen zijn. Als we maar met elkaar respect hebben met voetbal.
🍆
Hun trainer dat was een Surinamer die klapte en zij mooi gesproken. Ik douche niet naakt omdat dit een meer Arabische club is. Maar ik ga dit nu speciaal doen hij trok zijn sportbroekje uit. Iedereen keek 3cht nieuwsgierig. Hij was naakt stond naast onze trainer en hun lullen waren bijna even groot!! De mijne is zegt de Surinamer eerlijk is 11 cm slap en 16 cm stijf. Een cm meer of minder we hebben ons zelf niet geschapen.
Hij zei.. weg met de sprookjes verhalen dat zwarten of Arabische mannen een grotere hebben. Iedereen werd stil toen die zei wie van mijn team wilt of durft naakt nu te douchen na dit gehoord te hebben!!
Er waren 2 Türken van 14 jaar die nu hun boxer uitdeden.
Kijk zei hun Trainer ze zijn besneden dat is ook normaal en moet niet mee gepest worden. Ze hadden hun schaamhaar kort geschoren dat is traditie vanuit de islam legde die uit . Bij de Hollandse jongens zie ik veel met een bos schaamhaar wat voor kleur ook dat is net zo cool.
En jullie zien dat ook hun geslachtsdeel ongeveer even groot zijn. Dus daarom ben eerlijk en wees al een echte man en ga niet uitlachen dat is gewoon kinderlijk pesten.

Wat vinden jullie hierover.. hoe groot zijn jullie piemels 🙄🤔

8 reacties

Wel fijn dat dit zo is opgelost

die van mij is 6 slap
11 cm stijf
ben 13
Hoi

Fijn dat de trainers de situatie onder controle hielden. Het was inderdaad niet ok dat sommige jongens gepest of uitgelachen werden. Ik vermoed dat degenen die in de kleedkamer aanwezig waren, wat geleerd hebben, en niet meer zo snel iemand zullen pesten.

Groetjes
Kenshin
Reputatie 2
Badge +2
@Kenshin

We moeten over 6 weken weer tegen hun spelen.. Ben benieuwd of enkele bloot onder de douches gaan van de Arabische boys.
Zou wel een vooruitgang zijn ondanks dat ze moslim zijn.
Het kan dat sommige jongens uit geloofsovertuiging of wegens persoonlijke redenen graag wat dragen tijdens het douchen, maar mijn vermoeden zegt dat de sfeer ten opzichte van de vorige keer een stuk fijner zal zijn. Ik wens jullie een spannende en eerlijke match toe 🙂.

Gr. Kenshin

Hoe is het uiteindelijk gegaan?

Ik heb een joodse vriend en in hun cultuur ten strengste verboden om naakt te gaan bij anderen. Op een dag Taylor & Yenko kleedhokje 1 en zo per 2. Ik ben een trans meisje en respecteer de andere dus ik draai me weg en ik was klaar toen hij er nog zat. Ik was van gast ben je nu nog niet omgekleed jij gaat zo onder u voeten krijgen toen hij zei ik ben klaar Taylor en ik was van een short en t-shirt maar als een jood mag je jezelf niet te bloot geven. Op een dag was het kijk die jood en ik zei laat hem met rust en het was van och ga toch jezelf een zuigen manswijf ik oh oh ik een manswijf keihard door het zwembad de leeraar Taylor meisje waar slaat dat op ik o ze vinden mij een manswijf en mijn maatje hier een zielige Jood 😉 tot de leeraar zei na de les mogen ze een papier komen halen uitsluiting want rassenhaat wordt hier niet geduld.

Ik ben een mens en heb nooit gevraagd om geboren te zijn als een jongen terwijl ik mij een meisje voel mijn vriend is Joods is dat zo erg. Respect voor anderen is ver te zoeken.

Wel fijn dat dit zo is opgelost

die van mij is 6 slap
11 cm stijf
ben 13

De mijne 5 

Stijf 10 ben pas 13

Reputatie 5
Badge +5

Wij douchen ook altijd naakt, en onze coach is er ook bij maar hij blijft in de kleedkamer. Maar wij zien nooit onze tegenpartij  naakt omdat daar gewoon een muur tussen zit. Dus voor mijn een beetje raar verhaal

Reageer