Vraag

Douchen

• 4 november 2016
  • 2 reacties
  • 1118 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hallo,
Ik ben een jongen van 16 jaar en ga vaak babysitten op 3 jongens, en ik zie die jongens ondertussen al als kleine broertjes voor mij.
Daarom gebeurt het ook vaak dat ik daar blijf slapen.
En als ik daar blijf slapen wordt de volgende ochtend de badkamer altijd gebruikt om de kinderen te wassen en dat de groteren zich douchen.
Meestal is het zo dat de papa dan al gaan werken is en dat de mama dan nog thuis is.
De gewoonte is dan dat we eerst de kinderen in bad stoppen en dan ontebeurte in dezelfde ruimte douchen.
Nu gebeurt het wel vaak dat ik daardoor vaak enkele milimeters van de babysitmama in de buurt kom terwijl we allebij naakt zijn.
Nu is mijn vraag: is het vreemd dat ik mijn ogen moeilijk van haar lichaam te houden terwijl ze zich douched en dat ik er naar uit kijk om samen met haar naakt in een ruimte te zijn?

2 reacties

Hey ik ben een jongen van 16,

Het is niet vreemd dat je je ogen niet van haar kan afhouden. Bij een jongen van 16 gieren de hormonen nu eenmaal door het lichaam. Dus je hoeft je niet raar of vreemd te voelen. Je moet er echter niets meedoen. Het is wel bijzonder dat je de moeder van je oppaskinderen naakt ziet. Dat is niet zo netjes van haar, maar blijkbaar schaamt ze zich nergens voor en dat is wel knap.
Maar je moet wel gepaste afstand houden en jezelf bedwingen naar haar te kijken, want een relatie of verliefd op haar zijn is een no go omdat ze een man heeft. Dus probeer het te vergeten en het als normaal te gaan zien. Als dit niet lukt dan moet je haar er op wijze dat je haar eigenlijk niet naakt zou moeten zien, want je moet je gevoelens in toom houden.
ik hoop dat ik je zo heb kunnen helpen.

groetjes EstherXXX

Reageer