Douchekop op je clit

  • 11 April 2019
  • 6 reacties
  • 4156 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoii ff een vraagje voor de meiden, als ik een tandenborstel of de douchekop op m'n klit zet dan kom ik bijna klaar en dan ga ik helemaal schokken en trillen en trek ik snel de douchekoo of tandenborstel weg vlak voordat ik klaarkom hoe kan ik dit voorkomen?!

6 reacties

hey,
wat wil je precies voorkomen?
Badge +1

Hoi,

 

Het kan zijn dat je echt vlak voor een orgasme was “kom ik bijna klaar en dan ga ik helemaal schokken en trillen

Sommige meiden trillen en schoken tijdens een orgasme, als dit niet jou geval is probeer eens met je vingers misschien dat de douche straal of tandenborstel te heftig is. 

 

Naast dat ik een electrische tandenborstel eigenlijk af raad ivm hygiene, Ik las dat een aantal meiden een Gum op de electrische tandenborstel zetten waardoor het tril oppervlak groter word (doe aub wel iets van bescherming om de gum heen zodat er niks van de gum zelf in contact komt met je vagina zoals een simpel zakje) 

Ik hoop dat je hier wat aan hebt gehad

 

Joejoe,

 

Badge

Ik heb precies hetzelfde probleem 

 

 

Reputatie 2
Badge +2

Je hebt je orgasme waarschijnlijk al gehad als je schokt en trilt, het orgasme van de douchekop voelt bij mij ook altijd anders

Reputatie 5
Badge +5

Oeh dit brengt mij op een idee 

Wil dit ook weleens meemaken hoe dat voelt .

Vinger mij eigen ook weleens maar kom bijna niet klaar.

 

Reputatie 5
Badge +5

Inmiddels ben ik gaan experimenteren maar na enige minuten kreeg ik enorme plasdrang en begon te kriebelen bij me . Ben maar gestopt hiermee . Maar het gaf me wel een lekker lekker gevoel.

Reageer