Beantwoord

Doorzichtig Sperma

  • 15 October 2019
  • 4 reacties
  • 6806 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ben 13 jaar en trek regelmatig af maar soms komt er niks uit waneer ik klaar kom en soms alleen doorzichtig kan iemand mij uitleggem wat dat is?

icon

Beste antwoord door Anonymous 15 October 2019, 23:53

Bekijk origineel

4 reacties

Dit is normaal, ben een trans meisje en toen ik 13 was merkte ik op na ik had gemasturbeerd dat ik precies wat plaste maar het leek op plakkend water. Ik was een verontrust en 13 of niet naar de dokter want mijn penis is belangrijk. Dus zat bij de dokter en hij zei Taylor zeg het is toen ik zei ik heb met mezelf zitten spelen 😓 maar ik plaste en dat plakte toen hij zei dat is primaire sperma de 1ste fase in je ontwikkeling, het is sperma maar er zitten nog geen zaadcellen in daarom lijkt het wat vreemd.

Tegen de tijd dat ik stilaan naar de 14 ging merkte ik op dat het klonterde dus terug naar de dokter waar hij zei Taylor dat is zaad maar je zaadblaas is nog niet ontwikkelt dus je produceert teveel. Ik werd 14 en leuke verjaardag gehad dus in de avond eens een goede afsluiter toen na een tijdje trekken mijn penis begon te kriebelen en tintelen een druk en bam witte stralen dik en plakkend maar ik weer terug en de dokter Taylor je hebt wat aan de hand met jou piemel waarmee kan ik helpen ik zei trek ik me af komt er iets uit wat wit is en hij wel lastig om te zeggen je bent een transseksueel meisje maar dat is dat je mannelijkheid volgroeit is want dat is normale zaadlozing.

Ik denk dat je sperma vroeg of laat toch gaat veranderen 

Het doorzichtige sperma wat je ziet is waarschijnlijk vocht uit de prostaat en zaadblaasjes zonder zaadcellen. Je hebt waarschijnlijk nog geen zaadcellen in je sperma vanwege je leeftijd. Rond 13-14 jaar zullen er zaadcellen vrijkomen bij een ejaculatie.

Heel erg bedankt ik was gwn bang wat er was want het plakt wel gwn goed

Heel erg bedankt ik was gwn bang wat er was want het plakt wel gwn goed

Hartstikke normaal! Zie je!

Reageer