Vraag

doen vriendinnen dit ook? vingeren

  • 2 August 2019
  • 10 reacties
  • 2132 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb een vraag die ik met afvraag,
Ik vinger enz en ik vraag me af of iedereen dat doet want ik heb niet echt een gevoel dat vriendinnen/ bekenden van mijn leeftijd dit doen... ik ben 14.
vingert iedereen? Ik weet dat hierop het wel veel doen maar dan denk ik in mijn omgeving vraagt ik het me af want ik denk het niet of doet bijna iedereen dit?

kan iemand aub zo snel mogelijk reageren 😉

10 reacties

Ik weet zeker dat andere meisjes om je heen hetzelfde doen. Misschien niet iedereen maar de meeste wel. Het is niet raar dat je denkt dat je de enige bent want er wordt tussen meisjes er eigenlijk niet over gepraat. Omdat de meesten het beschamend vinden enzo. (Wat het echt niet is) het is juist heel normaal om te doen als tiener.
je bent niet de enige, echt niet!!
zouden hier meer mensen even willen op reageren xxx !
Hey,

Zelfbevrediging onder mensen, zeker van onze leeftijd is heel normaal. Ik verwacht dat jouw vriendinnen dit ook doen. Bekijk de vragenlijsten die mensen in een topic maken eens. Dan kun je zien hoeveel meisjes en jongens doen aan zelfbevrediging. Ik hoop dat dit je geholpen heeft.

Gr.

Jack
Ik ben 12, zelf vinger ik niet vaak, soms weleens. Toen ik klein was vond ik het al interessant wat daar beneden zat😆
Reputatie 1
Badge +2

Ik ben bijna 12 en vinger me echt iedere dag,het is gewoon heerlijk dus lekker doen😊

Om het wat spannender te maken heb ik zelfs een keer me vriendin gevingerd toen ze mij vingerde we zijn allebij bi maar hebben geen relatie en het is heel normaal om het te doen ik ben er alleen te lui voor vaak😂😂

Badge +1

Waarschijnlijk wel, de kans is klein dat geen van je vriendinnen vingert. Niet iedereen is hier dan ook open / eerlijk over tegen iedereen... 

 

Bij vragen kan je altijd vragen ✌🏽

 

JoeJoe

 

Ik vinger zelf ook ben 15 en mijn vriendinnen? Ik heb echt geen idee maar ik durf het onderwerp ook niet echt te noemen omdat ik bang ben dat ik dan de enige ben en ja hebben mensen het er ooit met elkaar over gehad en hoe kom je er op zegmaar??

Reputatie 2
Badge +1

Ik vinger zelf ook ben 15 en mijn vriendinnen? Ik heb echt geen idee maar ik durf het onderwerp ook niet echt te noemen omdat ik bang ben dat ik dan de enige ben en ja hebben mensen het er ooit met elkaar over gehad en hoe kom je er op zegmaar??

Geen idee, als je met iemand veel over dingen praat kan het gewoon aan bod komen. Nou zijn jongens hier wat makkelijker in…

 

Badge

onnodige quote verwijderd


Hi, ik ben 14 en vinger ook. Laatst logeerde ik met een bestie en toen ging t daar ineens over, toen vroeg ik t gewoon, of zij vingert. Was wel een beetje awkward maar dat had ik er voor over:joy: Ik dacht echt: Ben ik de enige ofs? Maar niet dus:sweat_smile:

Reageer