Doen of niet?

  • 29 June 2020
  • 6 reacties
  • 268 Bekeken

Badge

Hoi, ik ben een 15 jarige jongen en ik heb er altijd van gefantaseerd om mijn stereo-installatie in mijn anus te drukken maar ik weet niet zeker of dit wel gezond is? 

 

iemand help a.u.b want ik wil het nu al zo lang maar idk


6 reacties

Hey @6avatarman9 .

Ik zou dit ten strengste afraden!

Dus niet doen! Er zijn genoeg reden waarom dat niet verstandig is.

Als je iets in je anus wilt steken doe dat dan bij dingen die ervoor bedoeld zijn.

Groetjes Gebruiker c 

Badge

Hoi @Gebruiker c,

Dankuwel voor jouw reactie,

Ik weet dat het slecht kan zijn ofzo maar ik wordt gewoon opgewonden van de boxen in mijn stereo-installatie en wil het echt heel graag.

 

Is er misschien een mogelijkheid om dit allemaal veilig te doen ofzo?

Heyy

Lijkt me niet heel handig. Nu vraag ik me ook af hoe je zo'n ding in je aars krijgt, al denk ik niet dat ik het wil weten eigenlijk. 

Als je dingen in je aars wilt steken gebruik je best je vinger of iets dat ervoor gemaakt is. 

Groetjs

Hoi @Gebruiker c,

Dankuwel voor jouw reactie,

Ik weet dat het slecht kan zijn ofzo maar ik wordt gewoon opgewonden van de boxen in mijn stereo-installatie en wil het echt heel graag.

 

Is er misschien een mogelijkheid om dit allemaal veilig te doen ofzo?


voor zover ik weet is daar geen mogelijkheid voor. Maar ik zou het gewoon niet doen. 

als je er opgewonden van word(je stereo) dan kun je beter een gewoon naar je stereo kijken en je vinger in je anus doen. Dat is beter. Ik zou het dis gewoon houden bij dingen die ervoor zijn gemaakt.

 

Ps. Als je de stereo in je aaars doet(al wil ik net als Kaas123 niet weten hoe. ) dan is de kans heel groot dat je naar de dokter moet om hem eruit te krijgen.  En ik denk niet dat je dat wilt.

 

Groetjes Gebruiker c 

Heyo,

Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe je van plan bent om je stereo box in je achterste te implanteren?

Verder zou ik het je afraden om dit soort spullen te gebruiken voor seksuele doeleinden. Je kan ernsitige letsel over laten, of in het ergste geval moet je naar het ziekenhuis voor een operatie.

Als je graag iets in je achterste wilt doen kun je het beste gebruik maken van producten die bedoeld zijn hiervoor. Je zou zoals al gezegd gebruik kunnen maken van je vinger, of je kan op internet zoeken naar seksspeeltjes.

See ya!

Spookyzx 

Ik raad dit erg af.

je kan er namelijk veel nare infecties aan oplopen. Gebruik eerder een toy die zijn daarvoor gemaakt

Reageer