Vraag

Doen durf waarheid naakt

  • 18 October 2017
  • 9 reacties
  • 14248 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Morgen komt mijn vriend logeren en we wouden doen durf of de waarheid gaan doen maar toen kwam hij met naakt doen durf of de waarheid.
Wie weet er leuke opdrachten om naakt te doen?

Dit topic is gesloten

9 reacties

Als ik aan doen durf of waarheid naakt denk, denk ik al gauw aan seksuele getinte vragen zoals: plezier je zelf met een vinger of ga iets verder met voorwerpen of iets dergelijke.
Bedankt voor de reactie zulke dingen wilden wij ook aan het eind gaan doen maar aan het begin wouden we wat makkelijker beginnen met bijv. dingen als doe een naakte workout, heb je daar nog ideeën voor?
Eh, tja ik ben niet heel creatief met dit soort dingen maar, je zou de togachallange naakt kunnen doen, of je kunt vragen stellen als ga stretchen of spring op en neer, en dat geld het zelfde voor zijn vragen aan jou. Ook kun je opdrachten geven als in rollenspellen doen, dan is hij bij voorbeeld een dokter of dergelijke. Of vragen als doe twee wasknijpers op je tepels. Ik zeg maar wat hoor!
Groetjes
Thanks
Wauw. Suuuper geil dit. Vraag hem om af te trekken en misschien seks op het eind? Nog meer vragen zijn dat je bijvoordbeeld bij hem op ze rug moet? En dan met je ll in zijn nek. Of snachts naakt door het huis lopen zonder da iemand het merkt , of naakt naar buiten, naakt voor het raam gaan staan met de lichten aan, naakt op een auto liggen (alles snachts btw?), klaarkomen op de weg of ergens anders, noem maar op. Lijkt mij suuuuuuper geil??
Wauw. Suuuper geil dit. Vraag hem om af te trekken en misschien seks op het eind? Nog meer vragen zijn dat je bijvoordbeeld bij hem op ze rug moet? En dan met je ll in zijn nek. Of snachts naakt door het huis lopen zonder da iemand het merkt , of naakt naar buiten, naakt voor het raam gaan staan met de lichten aan, naakt op een auto liggen (alles snachts btw?), klaarkomen op de weg of ergens anders, noem maar op. Lijkt mij suuuuuuper geil?? WTF
Wauw. Suuuper geil dit. Vraag hem om af te trekken en misschien seks op het eind? Nog meer vragen zijn dat je bijvoordbeeld bij hem op ze rug moet? En dan met je ll in zijn nek. Of snachts naakt door het huis lopen zonder da iemand het merkt , of naakt naar buiten, naakt voor het raam gaan staan met de lichten aan, naakt op een auto liggen (alles snachts btw?), klaarkomen op de weg of ergens anders, noem maar op. Lijkt mij suuuuuuper geil??

Sorry maar dat laatste is illegaal, naakt buiten lopen mag niet in nederland 😕 Dan is er nog wat beters op een naaktstrand durven lopen
en dan naakt XD

Ik heb wel een ideee dus de verliezer doet alles behalve zijn onderbroek maar wacht het is nog niet gedaan dan die je de onderkanten van de onderbroek vast met elastiekjes zo dat er niets meer langs de onder kant uit valt dan mag de winnar kiezen wat er in zijn onderbroek word gestopt (bij mij waren dat eens Lego blokjes ) dan maak je de boven kant dicht ook veer met rekkers zo dat er niets meer uit valt daarna moet hij in zijn onderbroek naar buiten gaan en moet die een min  op de grond rollen ( met Lego blokjes deed dat wel pijn hoor) en per keer als die iets zegt op piept of zo moet die in de Tuin een rondje rennen maar dan wel naakt he 

Reputatie 7
Badge +7

Hallo allen,

 

dit is een oud topic. Inmiddels zijn onze forumregels aangescherpt en is het niet meer toegestaan om opdrachten en uitdagingen te vragen, zie forumregel 8d:

d. Het plaatsen van of vragen om uitdagingen of opdrachten is niet toegestaan.
 

Daarom wordt dit topic nu gesloten.

 

Groetjes Marieke

De Kindertelefoon