Vraag

Docent Wiskunde pijpen

  • 26 February 2020
  • 9 reacties
  • 5529 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi hoi,  daar ben ik weer!!!!

 

Mijn naam is Tom en ik ben 16 jaar oud, ik had een vraagje. Namelijk dat ik mijn Wiskunde heb gepijpt voor een 0,5 punt hoger. Ik voel mij er super slecht over en weet niet of meerdere mensen dit doen. Ik vond het best wel raar maar vond het ook wel een beetje lekker. Heeft iemand tips voor de volgende keer zodat ik misschien 1 of 2 punten hoger krijg ipv 0,5.

 

Groetjes, Tom


9 reacties

Wel fijn dat je docent daar open voorstaat. Misschien meer delen van je lichaam aanbieden aan hem maar zeg er wel bij "alleen als ik extra punt En krijg" Doet die vast wel.

 

Hou ons op de hoogte

Wat smoothboy ookal zei en Nice dat je docent er zo over denkt. weet niet als het mag. naar als jullie beide het fijn vinden zie ik het probleem bie

Hey Tom

 

Je docent had dit niet horen aanbieden of aanvaarden. Het is voor een leraar erg ongehoord om door een leerling bevredigd te worden, en al zeker niet voor een hoger cijfer.

 

Je vertelt je hier slecht over te voelen. Dat kan ik me voorstellen. Wat er je overkomen is, valt namelijk onder aanranding en pedofilie. Ik raad je af om in de toekomst dit soort daden te herhalen, al krijg je er een 10 voor.

 

Denk je dat je deze gebeurtenis met iemand durft te bespreken? Als je een gesprek eng vindt, zou je ook kunnen schrijven of mailen. Het zou namelijk nuttig zijn om iemand op de hoogte te brengen van dit voorval. Je zou bijvoorbeeld een ouder of je mentor kunnen inlichten. Durf je dat, denk je?

 

Gr. Kenshin 

Het is ongehoord en jij bent 16 hij is een volwassen man dus het is pedofielie en dus strafbaar ook jij kan problemen krijgen voor kindprostitutie omdat jij jezelf aanbied dus het is volkomen afteraden en ben je 18 ok beiden zijn volwassen enkel het is ongehoord om een student je seksueel te laten bevredigen voor punten omdat men uit fouten leert en slechte cijfers zeggen dat je beter je best moet doen.

Ik ben een transgender meisje en mijn leerkracht zei ook Taylor je hebt een buis op je rapport meid maar pijp me eens liefje en je krijgt in de 80% en als je je kontje aanbied liefje in de 90, ik was van tof en wel maar wat een viespeuk ik ga niet pijpen of mij in mijn kontje laten nemen voor betere punten omdat 1 je voelt je gebruikt en 2 ik ben een student en geen prostituee die eens even seks heeft voor wat cijfers + het helpt meer door de zeggen mama & papa de leeraar mag me niet en vroeg mij om hem af te pijpen voor punten want 1 je bent minderjarig en 2 het is jou woordt tegen zijn woord en weet je bent waarschijnlijk niet de enige die misbruikt wordt want het is misbruik 

In België is het - vreemd genoeg - niet strafbaar als een leerkracht een (seksuele) relatie begint met een leerling. Die leerling moet wel zestien jaar of ouder zijn én moet instemmen met de relatie. Is de leerling jonger dan zestien? Of gaf de leerling geen toestemming voor de (seksuele) relatie? Dan is het gedrag van de leerkracht strafbaar. De rechter oordeelt daar over na onderzoek van de politie.

Een school kan kiezen om strenger te zijn dan de wet. Het schoolbestuur kan in het arbeidsreglement (dat is het contract tussen de school en alle personeelsleden) schrijven dat een leerkracht geen relatie mag starten met een minderjarige (-18). Veel experten vinden dat een goede zaak. De leerkracht heeft een gezagspositie tegenover de leerling en mag die macht niet misbruiken. Bij het overtreden van een duidelijke regel in het arbeidsreglement, kan de school meteen ingrijpen en de leerkracht bijvoorbeeld schorsen of ontslaan.

In Nederland zijn de regels anders. Daar is een relatie tussen een docent en een leerling tot 18 jaar altijd strafbaar. Personeelsleden op school hebben ook de plicht om deze relaties te melden. Zelfs bij meerderjarige leerlingen kan de rechter een leerkracht straffen als hij vindt dat er misbruik is van een 'aan de zorg van de leerkracht toevertrouwde leerling'

 

 

Dit is de info die ik je kan geven……. voel je je er slecht over? Praat met hem erover.

Badge

Ik zou hem alles aanbieden wat ik me kan bedenken , maar dan wel vragen dat hy me altyd 10 of 9 of desnoods 8 gedft 

 

Ik zou dit zelf ook doen , maar weet niet heo te vragen 

 

Stel dit zou waar gebeurd zijn dan heb je een goede positie om te onderhandelen. 

Hij wil vast nog eens gepijpt worden en jij een hoger cijfer. Je kan ook dreigen aangifte te doen als hij niet genoeg extra punten wil geven. 

Badge

Ik zou hem alles aanbieden wat ik me kan bedenken , maar dan wel vragen dat hy me altyd 10 of 9 of desnoods 8 gedft 

 

Ik zou dit zelf ook doen , maar weet niet heo te vragen 

 

Ik ook hoor, ik ben niet gay ofzo maar als ik altijd een 8 of hoger krijg, zou ik elke docent van me wel pijpen of me late neuken 😅

Reputatie 7
Badge +7

Beste Tommietjexx,

 

we willen je graag erop wijzen dat het voor de wet verboden is wat deze docent van jou wil.

Als je 16 bent dan mag iemand die in gezag boven jou staat ( zoals een docent ) jou geen sex vragen, en al helemaal niet in ruil voor een beter cijfer. Daar kan hij 4 jaar gevangenisstraf voor krijgen. Kijk even op deze site: http://www.wetrecht.nl/seks-met-minderjarigen/

 

Groetjes,

Marieke / De Kindertelefoon

Reageer