Wat gebruiken jullie allemaal om in je kut te stoppen?

  • 30 March 2020
  • 9 reacties
  • 6112 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Joo ik ben meisje van 14. Wat gebruiken jullie allemaal om in je kut te stoppen? Ik gebruik soms mn grote make up kwast maar wat kan je nog meer erin doen. En hoe masturberen jullue allemaal jongens en meiden?


9 reacties

tandenborstel en aanzetten

 

Reputatie 1
Badge

Als je een goede vriendin hebt waarvan je weet dat die het ook doet spreek eens af en wie weet wat.er van komt en voor de rest zou ik een plastieken borstel nog wel gebruiken en idd een elektriache tandenborstel en die dan aan zetten

Reputatie 3
Badge +2

Een dikke stift 

Reputatie 7
Badge +7

Hallo,

 

fijn dat jullie meedenken en willen helpen. Let er alleen wel op dat het gevaarlijk kan zijn om voorwerpen in je lichaam te doen die daar niet voor gemaakt zijn. Dopjes kunnen losschieten, door scherpe randjes kan je jezelf van binnen beschadigen, etcetera.

 

Groetjes,

Marieke

De Kindertelefoon

Reputatie 3
Badge +2

Een dikke stift 

Maar dan wel de achterkant en niet de voorkant want dan kan het dopje vast blijven zitten in je kut 

Heyyy!

Ik gebruik een lipklos van eos gekocht bij de kruitvat! Echt super fijn!

 

Reputatie 2
Badge +1

Heyyy!

Ik gebruik een lipklos van eos gekocht bij de kruitvat! Echt super fijn!

 

Hebben jullie ook dingen die je al in huis hebt? Om te gebruiken? 

Badge

Je kan achterkant van kam doen 

Badge

ik gebruik mijn acherkant van mijn plastice kam van de kruitvat en een koelstick van die cool ijsblokjes die langwerpige stokjes die van plastic zijn maar dan in de vriezer moet leggen als je ze zacht laat worden echt super lekker

Reageer