Vraag

dildo kopen?

  • 27 October 2020
  • 6 reacties
  • 783 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1
  • Weet de weg
  • 48 reacties

Hoii!

Ik ben een meisje van 12 en heb een misschien rare vraag.

 

Ik wil de seksuele wereld een beetje verkennen, met bvb een dildo maar heb geen idee wat ik kan gebruiken. Iemand tips? Meisjes alsjeblieft!

 

Alvast hartstikke bedankt!!


6 reacties

Hey wat een goeie vraag @Nah. 

 

Je kan bijvoorbeeld een elektrische tandenborstel gebruik voor bevrediging. Of douch kop met harde straal. Maar ik zou je wel willen waarschuwen voor voorwerpen. Gebruik geen borstelen of spullen voor inwendig gebruik dat kan schadelijk zijn in de zin dat je jezelf ermee beschadigt.  En anders zou ik gewoon wachten tot je 18e (tenzij je geen schaamte heb voor je ouders) speeltjes kopen, in een seks winkel  of winkels zoals hunkemoller daar kan je t ook krijgen. Ook kan glijmiddel handig zijn voor vingeren x

 

Ik hoop dat je hier wat aan hebt gehad en veel plezier gaat beleven!

Om de reactie van Linda_Official maar aan te vullen:

Je kunt veel seksspeeltjes gewoon geheel anoniem bestellen en voorkomen dat je ouders erachter komen.
Hierbij kun je gebruik maken van webwinkels zoals Bol.com en Amazon en je pakketje bijvoorbeeld bij een afhaalpunt of bij een vriendin laten bezorgen.
Door cadeaukaarten met contant geld te kopen komt ook niemand achter die transactie.

Reputatie 3
Badge +1

Super, dank jullie wel!! Fijn dat jullie hier mee willen helpen!

Badge

hey, je kunt ook een borstel of kam gebruiken om jezelf te bevredigen. Als je ouders toegang tot je bankrekening kan je met een cadeaukaart betalen, dan komt er geen betalingsmelding. 

succes! :)

Badge

Je kan ook op internet zoeken seks shop en daar dan naar toe gaan

Reputatie 3
Badge +1

Heyy!

 

Superbedankt voor jullie antwoorden! Sorry dat ik zo laat reageer, ik had even niet meer door dat dit topic van mij was, oeps…

Ik ga zeker de optie cadeaukaart gebruiken!! Mijn ouders hebben toegang tot al mijn bankgegevens- en transacties, dus is helemaal perfect!

 

~Nah. <3

Reageer