Vraag

Dildo kopen

  • 17 December 2018
  • 4 reacties
  • 1061 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoe kun je een dildo kopen zonder dat je ouders kunnen zien dat je iets koopt iets van achteraf betalen ofzo?

4 reacties

Je kunt hem mischien laaten afleveren bij de albertheijn dan kun je hem daar ophalen?
Je kunt hem mischien laaten afleveren bij de albertheijn dan kun je hem daar ophalen?
Bijvoorbeeld. Je kunt hem laten afleveren bij een postNL centrum in de buurt. Veel supermarkten en grote winkels hebben dat.
Daarnaast zijn de meeste seksspeeltjes 'onherkenbaar' verpakt. Het is dus niet te zien dat het om een erotisch object gaat.

Qua betaling is het lastig. De meeste seksspeeltjes zijn tenslotte voor volwassenen en worden ook op sites verkocht voor meerderjarigen. Daardoor weet ik niet of je het überhaupt kúnt aanschaffen, maar dat weet ik niet zeker. Zelfs als het kan wordt het wel lastig om het onherkenbaar te bestellen. De levering van het speeltje is onherkenbaar, maar de betaling niet. In principe komt de naam van het bedrijf op je bankafschriften te staan.

Enige andere optie is dus contant, en dat moet in een seksshop. En daar moet je weer 18 voor zijn 😉 Dus als je iemand van 18+ kent die het voor je zou kunnen halen, is dat een optie.
Reputatie 3
Badge +3
Je zou het ook kunnen kopen op een bekende online webshop zoals bol.com of wehkamp. ( weet niet of wehkamp ze heeft). Maar als je het bij bol.com besteld en je betaald. Dan staat er alleen dat je bij bol.com wat hebt gekocht, daarnaast zit het in een blauwe doos en zal niemand herkennen dat er wat erotisch in zit.
En omdat bollie zoveel verschillende dingen verkoopt zal ook niemand iets verdacht vinden

Ik heb geen idee hvl zo'n speeltje kost, maar je kan dan tegen je ouders vertellen als ze vragen wat je hebt gekocht. Dat je iets hebt gekocht voor school bijvoorbeeld. Je kan bijvoorbeeld zeggen dat je USB hebt gekocht of een pennen of een geodriehoek. Van dat soort dingen.

^
Future
tegenwoordig kan je kiezen wanneer je pakketje ongeveer aankomt, doe dat als je moeder vader (ouders dus) weg zijn en dan dat het aankomt of laat het bij een vriend aankomen (WAAR HET MAG)

Reageer