Vraag

dildo in anus

  • 25 July 2021
  • 4 reacties
  • 1308 Bekeken

Badge

Hallo

ik ben een jongen van 13 en mijn vriendin (14) wilt graag sex. Ze zegt dat ze al ontmaagd is op haar 12e. Ik ben er ook wel klaar voor alleen voor het laatst zij ze dat ze een dildo bij MIJ naar binnen wild schuiven. Ik ben een beetje bang ik vertrouw haar wel alleen weet ik niet watvoor dildo ze heeft ook ben ik onzeker over de lengte van mijn piemel hij is gestrekt 9 cm is dat genoeg?

alvast bedank!!


4 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Als je graag seks wil moet je het gewoon doen ik ben 12 en wil ook al heel graag seks als jij geen dildo wil moet je dat gewoon zeggen en met 9 cm kan je denk ik wel sekse ik heb 11 cm piemel lengte heb jij eigenlijk weleens met vriend e  afgetrokken enzo

Als jij niet wil dat ze een dildo bij je naar binnen schuift moet je dat gewoon zeggen en niet doen. Je kunt wel gewoon seks hebben als je het allebei maar fijn vind, de lengte van je penis maakt niks uit hoor.

groetjes anoniemboy

Bespreek dit van te voren met haar.
Jij hoeft natuurlijk niets te doen als jij niets wilt doen en dat geldt ook voor haar.

Als je dit doorneemt, dan kun je altijd die dildo bekijken en besluiten of je dat wilt doen of niet.
Je kunt altijd nog van gedachten veranderen.

Communicatie is in een relatie super belangrijk, dus praat hierover met haar.

Reputatie 2
Badge +2

Beste Cookie,

Zoals MensPersoon al zei moet je het echt even met je vriendin overleggen. Je moet natuurlijk niet met een dildo aan de gang gaan, als je dit niet wilt.

Als je er zeker van bent dat je het wilt moet je voorzichtig zijn. Je wilt daar beneden niks beschadigen, dus je moet genoeg glijmiddel gebruiken.

Ik weet  niet if het überhaupt wel een goed idee is om een dildo te gebruiken. Als je als wat meer ervaring hebt met anale handelingen kan het wel, maar misschien is het beter om gewoon je vingers te gebruiken.

Als je het allemaal een beetje schoon wilt houden, zal ik ook even anaal douchen. Zoek op YouTube op hoe dit moet.

Reageer