Vraag

Dildo?

  • 2 February 2018
  • 6 reacties
  • 675 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoe kan ik aan een dildo komen als je misschien te jong bent voor de seksshop en als je ouders meekijken als je iets met pin betaald dus als ik iets bestel kijken ze op een Rabobank app wat ik koop? Wie heeft ideeën??????? bedankt alvast❤️❤️

6 reacties

Heb je misschien een vriendin die je helemaal vertrouwd en die wel zonder dat haar ouders kijken kan kopen dan kan ze voor jou kopen
Via-via een aankoop doen klinkt als een goed idee, maar misschien zijn er anoniemere vormen van transacties.
Eventueel een "PayPal" account aanmaken, daar het geld naar overmaken van hoeveel je nodig hebt.
Let wel op de transactiekosten vanaf iDEAL naar Paypal!

Je kan dan met een smoes komen, "Ik kijk veel YouTubers en ik wil ze een keer doneren omdat ik ze waardeer".
(Daar wordt PayPal ook voor gebruikt 😉 ), ik hoop dat je er wat aan hebt. En dat je zo wél anoniem een dildo kan kopen (ookal ben ik jongen, maar dit advies geld voor beide partijen neem ik aan).

Het enige issue is van de verzending, weet niet of je ouders meteen een pakketje openmaken. Maar je kan het eventueel bij een ander adres laten bezorgen. (Familie, vriendinnen/vrienden of een PostNL bezorgadres of waar je het ook mee wordt bezorgd). Zo gaat het alsnog anoniem.

Ik hoop dat je wat hebt aan mijn tips!
Groetjuhs

- NoLiver
Ohja, mocht je PayPal niet kennen. Dit is een betrouwbare site hoor, wordt erg veel gebruikt!
Dus tis geen vage site waar je heen geld stuurt en er niets voor terug krijgt 🙂
Oke dankjewel???
Op tankstations in de wc's heb je vaak apparaten waar je maandverband enzo kunt kopen. Ook speeltjes

Reageer