dildo

• 9 december 2016
  • 5 reacties
  • 1388 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
ik heb een dildo van me moeder gevonden (al een tijdje terug gevonden en soms gebruikt) maar dacht ik vandaag iets anders te doen ik heb het anaal gedaan wat heel erg pijn want toen ik het eerste keer dee deed ik het te snel ik kreeg een branderig gevoel rond me kont maar na steeds een beetje verder was het gelukt maar waar ik nu mee zit is dat toen ik het in me kont deed zegmaar en het voelde alsof ik moest poepen het was wel een geil gevoel alleenhad ik erop perongeluk toch wel op gepoept natuurlijk schoon gemaakt maar het was zo geil dat ik het nog een aantal keer deed maar bij al die keren kwam er toch poep op te zetten (ik heb een condoom om heen gedaan) volgens mij kwam het door de druk ik weet het niet wie heeft dit ook gehad of weet wat ik moet doen
thankyouu alvastxx:?

5 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Ik denk dat je hem beter niet anaal kunt gebruiken.
Of iets minder diep.

Je kunt misschien van te voren gaan poepen of douchen en jezelf daar goed schoon maken.
Ik denk dat je hem beter niet anaal kunt gebruiken.
Of iets minder diep.

Je kunt misschien van te voren gaan poepen of douchen en jezelf daar goed schoon maken.

jaa dat is het nou ik moest juist niet poepen had al van tevoren gepoept volgens mij kwam het wel echt door de druk want k kon niks in houden begon zelfs spuiten uit het niets :S k vind het wel lekker anaal
Reputatie 7
Badge +17
Wat spoot er uit?

Ik denk dat je in dat geval, als je er mee door wilt gaan, beter in een ruimte kunt gaan zitten die makkelijk schoon te maken is.
Tis eigenlijk niet de bedoeling dat je spontaan moet peopen;)
Ja dat weet ik ook wel
@menspersoon ik ging daarna naar de badkamer maar ik had het vandaag weer gedaan maar ik kreeg hem dit keer niet erin:(

Reageer