Beantwoord

dickpics sturen naar me vriend

  • 2 September 2019
  • 21 reacties
  • 4740 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
ola
op een avond zat ik te chatten met een goede vriend. ik vroeg voor de grap of hij een stijve had en hij zei nee en vroeg daarna of ik er een had, en dat had ik. Hij vroeg als grapje om foto’s te sturen en ik vond het prima (hij was al best lang hoe het er uit zo zien dus het was niet uit het niets)

dus ik een foto sturen en daarna kreeg ik er een terug dat ik hem stijf had gemaakt, nu sturen we regelmatig naar elkaar en heb ik er ook geen problemen meer mee.
Alleen is dit gebruikelijk of “normaal” ?
ben trouwens niet homo-seksueel en hij ook niet
icon

Beste antwoord door Anonymous 2 September 2019, 22:18

Bekijk origineel

21 reacties

Hey hoi,

Dit is sexting en het gebeurt vaak. Ik heb het zelf ook gedaan en daarom denk ik toch wel dat het normaal is. Het is wel riskant omdat de foto's door gestuurd kunnen worden wat nare gevolgen kunnen hebben. Puur omdat ik daarvoor bang was ben ik er ook mee gestopt. Wees voorzichtig ermee en zorg er een beetje voor dat je niet herkenbaar bent op de foto's, dan zal het minder riskant zijn.

'k hoop dat je hier wat aan hebt

xx Darlingyou
dat is niet echt slim om foto naar elkaar te sturen van je stijve
Wil dat ik ook zo'n vriend had...
Wil dat ik ook zo'n vriend had...
Ik wil wel je vriend zijn

Had ik maar z'n vriend lijkt me wel leuk

Had ik maar z'n vriend lijkt me wel leuk

Mij ook. Jammer dat we geen contacten door kunnen geven hier

 

Badge

Mag je geen insta of snap delen?

Had ik maar z'n vriend lijkt me wel leuk

Mij ook. Jammer dat we geen contacten door kunnen geven hier

 

Je mag toch gewoon insta delen

Mag je geen insta of snap delen?

Vgm wel

Badge +1

Hoi,

 

Fijn om te lezen dat jullie elkaar helpen op het forum.

Ik wil jullie alleen graag wijzen op de volgende forumregels:

6: Plaats op het forum geen persoonsgegevens
Zorg ervoor dat je anoniem bent op het forum. Plaats geen foto’s van personen en geef alleen je gebruikersnaam, niet je echte naam. Post nooit persoonlijke gegevens zoals je telefoonnummer, e-mailadres, de naam van je school of je sociale mediaprofiel waardoor andere forumgebruikers je kunnen herkennen. 

&

7. Dating is niet toegestaan
Dating van forumleden via het forum van de Kindertelefoon of het forum gebruiken als chat is niet toegestaan. Onder dating valt elke vorm van contact buiten het forum en ook het uitwisselen van contactgegevens.

 

Het uitwisselen van je snapchat of instagram is dus niet toegestaan op ons forum. 

 

Groetjes,

Marianne van De Kindertelefoon

Hoi,

 

Fijn om te lezen dat jullie elkaar helpen op het forum.

Ik wil jullie alleen graag wijzen op de volgende forumregels:

6: Plaats op het forum geen persoonsgegevens
Zorg ervoor dat je anoniem bent op het forum. Plaats geen foto’s van personen en geef alleen je gebruikersnaam, niet je echte naam. Post nooit persoonlijke gegevens zoals je telefoonnummer, e-mailadres, de naam van je school of je sociale mediaprofiel waardoor andere forumgebruikers je kunnen herkennen. 

&

7. Dating is niet toegestaan
Dating van forumleden via het forum van de Kindertelefoon of het forum gebruiken als chat is niet toegestaan. Onder dating valt elke vorm van contact buiten het forum en ook het uitwisselen van contactgegevens.

 

Het uitwisselen van je snapchat of instagram is dus niet toegestaan op ons forum. 

 

Groetjes,

Marianne van De Kindertelefoon

Oh jammer ik zou wel dicpics willen sturen met iemand 

 

Badge

Hoi,

 

Fijn om te lezen dat jullie elkaar helpen op het forum.

Ik wil jullie alleen graag wijzen op de volgende forumregels:

6: Plaats op het forum geen persoonsgegevens
Zorg ervoor dat je anoniem bent op het forum. Plaats geen foto’s van personen en geef alleen je gebruikersnaam, niet je echte naam. Post nooit persoonlijke gegevens zoals je telefoonnummer, e-mailadres, de naam van je school of je sociale mediaprofiel waardoor andere forumgebruikers je kunnen herkennen. 

&

7. Dating is niet toegestaan
Dating van forumleden via het forum van de Kindertelefoon of het forum gebruiken als chat is niet toegestaan. Onder dating valt elke vorm van contact buiten het forum en ook het uitwisselen van contactgegevens.

 

Het uitwisselen van je snapchat of instagram is dus niet toegestaan op ons forum. 

 

Groetjes,

Marianne van De Kindertelefoon

Oh jammer ik zou wel dicpics willen sturen met iemand 

 

Hoe oud ben je

Hoi,

 

Fijn om te lezen dat jullie elkaar helpen op het forum.

Ik wil jullie alleen graag wijzen op de volgende forumregels:

6: Plaats op het forum geen persoonsgegevens
Zorg ervoor dat je anoniem bent op het forum. Plaats geen foto’s van personen en geef alleen je gebruikersnaam, niet je echte naam. Post nooit persoonlijke gegevens zoals je telefoonnummer, e-mailadres, de naam van je school of je sociale mediaprofiel waardoor andere forumgebruikers je kunnen herkennen. 

&

7. Dating is niet toegestaan
Dating van forumleden via het forum van de Kindertelefoon of het forum gebruiken als chat is niet toegestaan. Onder dating valt elke vorm van contact buiten het forum en ook het uitwisselen van contactgegevens.

 

Het uitwisselen van je snapchat of instagram is dus niet toegestaan op ons forum. 

 

Groetjes,

Marianne van De Kindertelefoon

Oh jammer ik zou wel dicpics willen sturen met iemand 

 

Hoe oud ben je

14

Reputatie 4
Badge +5

@PeDoeBie dit is niet erg hoor. Hier is mijn verhaal:

Mijn beste vriend en ik gingen een keertje gewoon wat dickpiks sturen naar elkaar.

Wij zijn ook niet gay, maar het was gewoon als mannen onder elkaar dus het voelde goed en vertrouwd.

Wat wij deden is elkaar de hele tijd sexy foto´s sturen om een stijve te krijgen.

Dat voelde gewoon heel goed.

Zoals ik zal zei we zijn niet gay of zo maar we deden gewoon maar wat.

Het is zeker niet erg, alleen moet je die foto´s niet sturen naar anderen want dan kunnen ze worden verspreid over het internet.

Mijn beste vriend en ik spraken van tevoren af dat we de foto´s direct zouden verwijderen.

Dat zou je ook kunnen doen, maar dat laat ik aan jou over.

Als het voor jou goed voelt, moet je het vooral doen!

It´s your life!

Hopelijk heb je wat aan mijn ¨wijze¨ woorden!

Liefs,

Daniël

@PeDoeBie dit is niet erg hoor. Hier is mijn verhaal:

Mijn beste vriend en ik gingen een keertje gewoon wat dickpiks sturen naar elkaar.

Wij zijn ook niet gay, maar het was gewoon als mannen onder elkaar dus het voelde goed en vertrouwd.

Wat wij deden is elkaar de hele tijd sexy foto´s sturen om een stijve te krijgen.

Dat voelde gewoon heel goed.

Zoals ik zal zei we zijn niet gay of zo maar we deden gewoon maar wat.

Het is zeker niet erg, alleen moet je die foto´s niet sturen naar anderen want dan kunnen ze worden verspreid over het internet.

Mijn beste vriend en ik spraken van tevoren af dat we de foto´s direct zouden verwijderen.

Dat zou je ook kunnen doen, maar dat laat ik aan jou over.

Als het voor jou goed voelt, moet je het vooral doen!

It´s your life!

Hopelijk heb je wat aan mijn ¨wijze¨ woorden!

Liefs,

Daniël

Ik zou het via snap doen dan slaan ze niet op dan heb je zekerheid dat ze niet versprijd worden

Reputatie 5
Badge +5

Via snap is idd beter je krijgt ook een melding als hij/zij de foto’s toch opgeslagen heeft

Via snap is idd beter je krijgt ook een melding als hij/zij de foto’s toch opgeslagen heeft

ja maar eer zijn manieren hoe je die foto op kan slaan zonder de andere partij hiervan iets te weten komt

hey

 

Ik heb dit ook gedaan maar met en meisje, en het ging goed. Niets werd gescreend en we praten nog steeds als vroeger :)

Reputatie 1
Badge

gast, er staat in je profiel dat je in 2003 geboren bent dus nu 18 bent. en bij je handtekening staat dat je 16 bent. ben ik de enige die dit niet snapt??

 

Reputatie 1
Badge

en bij snap kan je alsnog een screenshot maken als zeg maar het tabblad kleiner maakt en dan een screenshot maakt dan zie je niet dat diegene een screenshot gemaakt heeft

Reputatie 1
Badge

je kan t ook via insta doen dan kan diegene volgens mij maar een keer je foto openen

Reageer